Tuesday, May 26, 2015

تصاویر ورود تیم ملی والیبال ایران به لس آنجلس

درحکومت های دمکراتیک مردم از حکومت جدا نیست، چون حکومت نه مقابل مردم که درخدمت مردم است. ولی در حکومت های غیر دمکراتیک ومستبد شرایط وارونه است .چون حاکمان با یدک کشیدن نام مردم  تلاش می کنندجایگاه قدرت شان  را حفظ  کنند. بنابراین از همه  نهادهای حکومتی و اجتماعی از جمله ورزش برای پیشبرد اهداف شان با ترفندهای گوناگون تبلیغاتی استفاده می کنند .  بطور نمونه در شرایطی که  هرروز درهرتریبون ومنبر ورسانه های رژیم وارونه ی ولایت فقیه، فریاد و موضع ضد آمریکایی ادامه دارد . ولی همزمان  مذاکره هسته ای با آمریکا هم دنبال می شود. البته این مذاکره با مخالفت منتقدان دولت روحانی روبروست.
بنابراین  درچنین شرایطی  تیم و الیبال به لوس آنجلس اعزام می شود تا تبدیل به زمینه ی تبلیغاتی شود که پیامش تقویت کننده  تیم مذاکره کننده ی هسته ای  باشذ که بمرحله حساس و حتی بحرانی ر سیده است . همچنین خنثی کننده توطئه مخالفان مذاکره ی هسته ای منتقد دولت باشد که  از سوی رقبای  روحانی- رفسنجانی با شدت پیگیری می شود.
بلی برگزاری دو دیدار تیم والیبال در لیگ جهانی 2015 بین دو تیم والیبال آمریکا- ایران بی ربط به  هدفی نیست که اشاره شد.
بهرحال شایان یادآوریست تا گفته شود رابطه ملت هاباهم دیگر جدا از حکومت هاست.
تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۱۷ ساعته به لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار اول ایران و آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵ رسیدبه گزارش مهر، تیم ملی والیبال کشورمان صبح روز یکشنبه سوم خرداد ماه، پراگ را به منظور برگزاری دو مسابقه نخست خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال ترک کرد و پس از سفری حدودا ۱۷ ساعته وارد لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود با تیم ملی آمریکا شد و در فرودگاه مورد استقبال ایرانی‌های مقیم این شهر قرار گرفتبر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان کشورمان امروز دوشنبه چهارم خرداد ماه استراحت دارند و تمرینات آماده‌سازی خود را از فردا سه‌شنبه پیگیری خواهند کرد.
(تصاویر) ورود تیم ملی والیبال ایران به لس آنجلس
(تصاویر) ورود تیم ملی والیبال ایران به لس آنجلس
(تصاویر) ورود تیم ملی والیبال ایران به لس آنجلس
(تصاویر) ورود تیم ملی والیبال ایران به لس آنجلس

No comments:

Post a Comment