Thursday, May 28, 2015

توصیف خروج بادصداد ار و مزایا ومعایب آن

توصیف خروج بادصداد ار و مزایا ومعایب آن .7 خرداد-94
یک دوستی داشتم که دبیر دبیرستان بود . روزی در مورد یکی از خاطرات خنده دار ولی  جالب وجهت دارش تعریف می کرد. سرکلاس روی صندلی نشسته بودم، وقتی خواستم ازروی صندلی بلند شوم ، ناگهان ناخواسته بدجوری بادصداداری از شکمم رها شد وصدایش توی کلاس پیچید، طوریکه همه دانش آموزان کلاس صدارا شنیدند و متوجه موضوع شدند.
ابتدا هم خنده ام گرفته و هم متعجب شدم ، همانگونه که دانش آموزان کلاس هم هاج و واج شده و با براق شدن چشمان شان، تعجب زده شدند و منتظر واکنش من بودند.
مجبورشدم برای توجیه کاری کنم ، ابتدا برای عادی سازی با نگاهی به دانش آموزان تبسمی  کردم. دانش آموزان که منتظر همین حالت من بودند، بهانه ای برای شان شد تا یکپارچه همگی بلند  بلند شروع کنند به خندیدن.
دوستم ادامه داد، در ادامه برای اینکه بتوانم کلاس را کنترل کنم به ذهنم رسید تا با حالتی خنده خطاب به دانش آموزان بگویم،  پوزش می خواهم  و  درست است که این حرکت ناخواسته، خنده دار بود و جایش در کلاس نبود .ولی یک" امُایی" هم دارد.
پس برای توضیح "اما" با خنده به دانش آموزان گفتم اگر چنانچه این باد صدادار بود و رهاشدنش از شکم عمل بدی بوده است، این منصفانه نیست که توی شکم من باشد و آزارم دهد و فقط  شامل حال من شود. ولی اگرنه، این باد خوبست ، خوب چرا بقیه نباید از این باد استفاده کنند؟ بعدش همه با هم خندیدیم و سر وته قضیه  بهم آمد و پایان گرفت .
اما نتیجه گیری بازگویی این خاطره ی دوست :
فراموش نشده  که آق ممود احمدی نژاد چهره هزاره ی سوم درحاشیه  سازمان ملل مدعی می شد که ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است وهمه مخالفان در بیان نظرات شان آزادند.
همینطور خامنه ای رهبرولی فقیه و رهبر ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری منطقه هم به دفعات در دفاع ازآزادی و قدرت نظام  ادعا کرده  که ایران دمکراتیک ترین کشور وقدرت برترمنطقه است . چون بطور میانگین هرسال یک انتخابات در ایران برگزارشده که درمنطقه است.
همچنین ممدجواد لاریجانی که داری تز  ِ معروفی است که در قعر دوزخ هم می توان با دشمن گفتگو کرد.وی معاونت امور بین ا لمللی قضایی  دستگاه  فاسد قضاییه است . بعلاوه  دبیرستاد انجمن حقوق بشر اسلامی این نهاد آلوده به تبعیض  را هم یدک می کشد. گذشته از اینکه وی آشکارا دفاع ازاعدام هاو سنگسارها کرده است، اما برای اینکه کارنامه ی ننگین و سیاه و خونین محکومیت مستمر جهانی نقض حقوق بشر رژیم وارونه ی ولایت فقیه راماستمالی کند ، همچنین برای اینکه په احمد شهید  نماینده وگزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور نقض حقوق بشر در ایران پاسخ داده و عدم مجوز ورود وی به ایران را توجیه کرده باشد، گذشته از اینکه  وی را  به جاسوسی ورابطه داشتن با ضدا نقلاب متهم  می کند  و از موضع بادشکمی با وقاحت تمام ادعا می کند:
اولاً: رژیم وارونه ی ولایت فقیه دمکراتیک ترین کشور منطقه است.
.دوماً: این آمریکا و کشورهای غرب اند که ناقض حقوق بشرند ومی افزاید اینان به جای محکوم کردن ایران به خاطرنقض حقوق بشر، باید الگوی حقوق بشر در رژیم وارونه ی ولایت فقیه را رعایت کنند .
سوماً : تأکید می کند،  پیگیری  نقض حقوق بشر در رژیم وارونه ی ولایت فقیه  ونقش احمد شهید مداخله ی آشکار درامور داخلی ایران یا رژیم نامتعارف وقرون وسطایی ناقض حقوق بشر ولایت فقیه می باشد.
اما عجیب نیست که الگوی چنین سیاست شترگاو پلنگی دفاع از آزادی و رعایت حقوق بشر رژیم وارونه ی ولایت فقیه ونظر بادشکمی ممدجواد لاریجانی  در فضای مجازی هم دنبال می شود . چون سایت وزین اطلاع رسانی بالاترین یکی از شبکه های  مجازی فارسی زبان اطلاع رسانی می باشد که ضابطه ی  عضوشدن در این شبکه تابع  رعایت قوانین تنظیم شده اش می باشد که در ظاهر امر اقدام پسندیده ایست.
ولی اشکال این است  که ظاهراً  در مورد شیوه ی اجرای این قوانین  تدوین شده اشاره ای  نشده که استثنا درمورد اعضایش وجود دارد . زیرا که در عمل سیاستی اعمال می شود که آشکارا مخالفین رژیم وارونه ی ولایت فقیه زیر تیغ سانسور وتبعیض قرار می گیرند. برای اینکه قدرت مانور و پرسه زنی برخی از کاربران آنگونه است که در ردیابی  مخالفین ولینک های شان  همراه با اتهام زدن و توهین وتحقیر کردن .... سیستماتیک است که از طریق کامنت های بادشکمی بی ربط  به موضوع ومحتوای لینک دنبال می شود و ازازادی عمل کامل در کامنت زدن های ..... برخوردارند .
اما اگر چنانچه کاربری اشاره یا انتقادی به عملکرد اینان کند  . یااینکه کامنت های شان کپی و از طریق وبلاگ بازتاب داده شود . آنگا کاربر نه متهم به نقض قوانین بالاترین ومرتکب خطای نابخشودنی می شود که مهمتر اینکه متهم به دخالت در امورداخلی بالاترین  می شود و مجازات می شودو این مجازات  شامل بسته شدن حساب کاربر معترض به مدت 2 هفته تا یک ماه  و احتمالاً بیشتر می شود.
بطور مثال حساب من "سه پیچ " به کرات از یک روز تا برای یک ماه بسته شده است . تازگی، حساب کاربری "داریوش- 13 " به خاطر کامنت  برای دو هفته وحساب کاربری " جواد شفایی " به دلیل زدن لینک از این وبلاگ  برای دو هفته بسته شده است.
عجیب تر اینکه با وجود اینکه بالاترین می داند که این کاربران و چند کاربر دیگر که به لینک های من رأی می دهند و زیر لینک هاکامنت می زنند،  من نیستم، مع الوصف بالاترین  مقابل کاربران اتهام زن هتاک وفحاش ..... سکوت معنی دار می کند .چون  این کاربران برای بالاترین نقش گشتی های امر به معروف ونهی منکر خیابانی در شهرهای ایران راایفا می کنند.
بهرحال سئوال است اگر چنانچه بالاترین قوانین دارد و این قوانین خوب است  و همه کاربران عضو این شبکه مجازی ملزم به رعایت این قوانین هستند. برای چه این قوانین در موردهمه کاربران بطور یکسان وبدون تبعیض اجرا نمی شود؟ و اگر چنانچه ایراد دارد بازهم سئوال است چرا رفع ایرا نمی شود تا استثنا در عمل درمورد کاربران  وجودنداشته باشد؟
درنهایت امید است به جای اینکه هر کاربری که این لینک رادربالاترین بازتاب داد  و بارد گزارش کاربران گشت امر به معروف ونهی از منکر همیشه فعال  در اجرای مأموریت، تنبیه شود، بالاترین برای حفظ موقعیت واعتبارخود وارتقای فضای کیفی اطلاع رسانی این شبکه، تجدیدنظری در مورد رفتار کاربران هتاک وفحاش واتهام زن.... نماید.
 کاربر "  sepich " همیشه متهم و در حال مرخصی اجباری.
ادامه کامنت های کاربران فحاش و.....
چون باوجود اینکه 4 حساب مخالفین در مدت کوتاه از سوی کاربران خاص و رد گزارشات شان  بسته شده است که چرا لینک های نقدشده روز اجتماعی زده می شود که مخاطب فقط حاکمان رژیم وارونه ی ولایت فقیه هستند و نه هیچ کاربری دیگر در بالاترین. برای اینکه کاربران کامنت زن بی ربط  فحاش  وهتاک اتهام زن بدلیل اینکه  آزادی کامل  در چرندو هجونویسی های بدون جواب پس از بسته شدن حساب مخالفان دارند و مدام ترور شخصیت می کنند . یعنی همانگونه که اشاره شده بود مشابه  سیاست سنگ بستن و سگ رهاکردن داخل کشور دنبال می کنند .
زیرا که چپ و راست با جوسازی واتهام زدن و توهین نمودن های لمپنی  این ساندیس خوران پرسه زن در سایت بالاترین حساب مخالفین بسته  می شود. تا که  همانگونه که اشاره شد ساندیس خوران لمپن بیشتر آزادی عمل مانور دادن فعالیت لمپنی و هجوو چرند نویسی های پامنبری حوزوی و هیأت های مذهبی وعزاداری علیه ی مخالفان داشته باشند . بنابراین چون بدلیل بسته شدن حساب، امکان پاسخگویی در زیر لینک در بالاترین  سلب شده است . لذا برای دفاع مقابل اتهامات شان و برای  اینکه حق زحمت این کاربران فحاش .... لمپن  ضایع نشده باشد . همچنین برای روشنگری بیشتر، کامنت های شان کپی و با توضیح بازتاب داده می شود تا از موضع  زیاده خواهی  همچون  اون  گدای توی شهرری طلبکاری نکنند  که حق شان با بیل خورده شده است .
پس  ضمن کپی و بازتاب کامنت های شان برای اطلاع رسانی  تا بقیه بدانند  کارجمعی و سازماندهی شده  ی این  کاربران بیش از حدفعال درکامنت مزخرف نویسی  برای پیگیری لینک های مخالفان در بالاترین چگونه است  که 7 دانگ از 6دانگ بالاترین را صاحب شده اند چون 1% هم بهره ی 6 دانگی اضافه شده است .
ناگفته نماند چون   هدف شان  بستن حساب  مخالفان و خاموش کردن صدای شان در فضای مجازی بالاترین می باشد. اگر چنانچه بالاترین مخالف اقدام شان نمی باشد این افشاگری به نفع  بالاترین  است . چون موجب کنترل اینان و سالم سازی فضای اطلاع رسانی بالاترین می شود .
ناگفته نماند اینان دارای نه زبان زرگری که گفتمان خاص خودشان هستند. از طرف دیگر گذشته از گفتمان لمپنی خیلی بی ادب  و پرخاشگر وبی مزه اند. درحالیکه  شیوه ی رابطه و عمل شان طوریست که یک ریز بهم نان نان قرض می دهند وقربان صدقه  هم می روند وفدایی هم می شوند  وهورا کشی برای  پیروزی ناشی از بستن حساب  مخالفان می کنند.  چون اقدام انتحاری شان آنگونه است که  بی ربط به این طنز نیست که گفته می شود:
  الاغ يارو مرده بود، عده اي براي تسليت نزد او رفتند و دلداريش دادند وگفتند سرت سلامت اميدواريم آخرين غم شما باشد! هرچه خاک آن حيوان زبان بسته است، عمر شما باشد و... هنگام خداحافظي يارو به آنها گفت؛ غم و ماتم مرا بيشتر کرديد، چون اصلانمي دانستم که الاغ مرحوم بنده اين همه فک و فاميل دارد!
بهرحال برای اینکه بدهکارشان نباشم ادای دین شان در مطلب طنز دیگری داده خواهدشد و در وبلاگ دیگر وفیس بوک و فضای مجازی بازتاب داده می شود تا بیش از این تابلو و معروف و مشهور شوند. شاید به خود آیند وبدانند که همیشه اینطوری نیست که جای نرم جیش می کنند. چون گاهی زمین سفت است وهمراه باو اکنش است. برای اینکه قرار نیست مقابل کپی  اقدامات تجمع کنندگان گروه فشار داخل کشور درفضای مجازی – اجتماعی سکوت کرد و تسلیم شد.

جالى اين چه كاريه كه كردى؟ چرا نظرات مارو كپى پيست كردى تو وبلاگت؟ تو ديگه رسماً حيا رو خوردى آبرو رو قى كردى. حداقل يه كم اخلاق داشته باش.
جالينوس باز كه دوباره زدى به جدول ؟ به جون خود المسعود پاك نااميدم كردى ، اخه پلوفوسول زير پست هاى بلاگ در پيت جاى كامنت هاى بالاترينه ؟ خودت به اين فكر افتادى و يا به فرموده و از بالا بود ؟ جالى جان به فكر ابروى خودت نيستى به فكر ما باش ، الان تو بالاترين همه دربدر دارند ميگردند دنبال جالينوس كه ببينند از كجا ظهور كرده و اخيرآ چه ذرّتى بو داده ، لاطائلاتت شده نقل محافل علمى و دكتر هاى جهاز هاضمه و نفخ شكم و باد معده و مجارى ادرار ، حالا كسى از طرف بلاگت رد بشه اين افتضاح رو ببينه به ما نميگه اين كجاش جالينوسه ؟ مالينوس هم نيست ،،،،،
جالى جان از اين كارهاى ناپسند كردى از لقب جالينوسى خلع ميشي ها گفته باشم ،
اون عريضه رو فرستادى ؟ هنوز نرسيده ها ،
@tazmin
از طرف من بهش بگو، هر وقت اعلام برائت کرد از مسعود مفقود‌الاثر و مریم قجر و گذاشت تو بلاگش و لینکش کرد اونم با همون سه‌پیچ، شاید یه فکری به حالش کردم و دیگه نیومدم بهش بخندم، البته نظر دوستان خیلی مهمه.
و گرنه به همون مسعود مفقود‌الاثر که اول هر صحبتتون می‌گین: «به نامِ مسعود و مریم»، همیشه اینجام و به قول خودت پرسه می‌زنم.
اینم بهت بگم که:
وبلاگ‌نویسی که برا گدایی چار تا کلیک و بالاترین مطلب می‌نویسه، وبلاگ‌نویس نیست، یه فرصت‌طلب و عشق شهرته ! «برین وبلاگش رو ببینین که کامنت‌های ما رو گذاشته تو بلاگش :))»
این بود انشای من.
·       amir62  
جالى حسابهاى كاربريش در حال قلع و قمع شدنه. راستى جالى يه موضوع جديد به ذهنم رسيد واسه نقد كردن تو وبلاگت. مى دونستى در حكومت ولايت فقيه ١٠٠٪ كسانى كه متولد مى شن يه روزى از دنيا ميرن؟ بشين اين رو قدقدانه نقدش كن يه كم مشعشع شيم بخنديم :)
جوانشیر آقا من به روح پزه گفتم قاطی کرده میگه من روح پزم کله پز که نیستم که ..بلاخره بعد کلی چک و چونه قرار شده فعلا روح محترم رو استند بای کنه.و با درود و الیگودرز و خوشگلا باید برقصن سرشو گرم کنه تا ببینیم چی میشه.

برخی کامنت هایی که زیر مطلب فوق در سایت بالاترین زده شده است .
این کامنت ها زیر این لینک از سوی چند کاربر زده شده است که بطور باندی با هم کارمی کنند . این کاربران بسیار قلیل که هرگز لینک نمی زنند، درعوض فقط لینک های مخالفان رادنبال می کنند . البته هیچگونه نیاز به توضیح نیست تا گفته شود کیستند وچه هدفی را دنبال می کنند .چون خودشان بالهجه گفتمان خاص شعبان خان الله کرمی شان فریاد زده اند که کیستند و چه هدفی را دنبال می کنند؟ چون همقطاران شان در ایران 37 سال است مشابه همین سیاست را توی دانشگاه ها وخیابان ها و سیاه چال ها دنبال کرده اند . البته که انتقادی به اینان وارد نیست چون مأمورند ومعذور. ولی انتقاد به بالاترین وارد است که چرا همیشه مخالفان را جریمه می کند اما اینان را آزاد می گذارد تا هرچه می خواهند توهین کنند واتهام بزنند و فحاشی وتهدید کنند. غافل از آنکه به تعداد بازدیدکنندگان لینک ها که کامنت های اینان را می بینند گرچه آشکارا واکنش نشان نمی دهند ولی بدون شک در ذهن شان علامت سئوال وتعجب حک می شود که این کامنت های هتاکانه و فحاشانه ..... چه ارتباطی به مجاهدین دارد وچرا بالاترین در این مورد اغماض می کند؟
 cassius بين جالينوس، اگه اسمت رو گذاشتى پلاچ، من از تو پلاچ ترم ! بشين و تماشا كن، فعلا منتظريم كه اينم بره انفرادى تا بعديش رو رو كنى و بيايم يه كم بخنديم !
:))

اوه اوه، لشگر شکت خورده "مزاحمین خلق دوباره گوش به فرمان مسعود شپش آماده هرگونه خیانت تضمینی به وطن " ریختن تو بالاترین ... آقا سوال دارم؟ شما کنتوراتی پول میگیرید لینک داغ میکنید یا ساعتی؟ آخه الان چند وقته دیگه عملیاتهای تروریستی انجام نمیدین، پلاسین تو بالاترین! جریان چیه؟

برادران فعلاً براى اين موجود گزارش ، دشنام ، ارسال كنيد تا بعداًسر فرصت بيام از خجالت اين همه جالينوس دربيام ،،،

فعلا حساب اینگونه کاربر نشون میده 99.99 درصد کامنت های این کاربر بطور معجزه آسائی فقط زیر لینکهای همین جالینوس حکیم سبز شده !! اونهم بطور معجزه آسائی تقریبا بلافاصله ؛ البته فکر بد نکنید اینا همش اتفاقیه !! حقوق زنان هیچ ربطی به جالینوس حکیم نداره اون کارش چیز دیگس


آخه مجاهد لچك به سر، تو رو چه به حقوق زنان !؟
+++
الان شما بفرماييد ببينيم حساب من چشه؟ چه مشكلى داره؟ لابد منفى به لينكهاى مداعشين خلق تخلف حساب مى شه؟ هركى لينكهاى مداعشين تروريست رو حلوا حلوا نكنه بايد تنبيه بشه، آره؟ برو عمو، اينجا ليبرتى نيست، اشتباه گرفتى.

ای حکیم خردمند عایا در کنج تبعید به نقد صدای مشکوک رسیدی؟ شما فکرش رو مشغول نفرما حکیم دیگری فرمود ...شکم زندان باد است ای خردمند//نگیرد مرد عاقل باد دربند.
womenrights
:))
تو چه دانى به قيمت نقل و نبات جانم !؟
آخه مجاهد لچك به سر، تو رو چه به حقوق زنان !؟
نزار ايدئولوژى تون رو كه برگرفته از اسلامِ نابه اينجا شخم بزنم كه تا فاضلاب زپرتى مجبور شى سينه خيز و پا مرغى برى ! نگاه نقادانه ! قد قد هم نمى كنى به مولا !
:))
حتماً گزارش رد می کنی تا حساب من بسته شود چون بالاترین گوش بفرمان شماست.
ناراحتى تشريف ببر از اين سايت بيرون، اينجا هم كسى گوش به فرمان من نيست. قانون شكنى مى كنى دوقورت و نيمت هم باقيه.


خودت توصیف میکنی خودت هم میخندی؟



    به به جالينوس كبير، متخصص ارتباط دادن گوزن به شقايق. من نمى دونم اين مسئولين بالاترين بهشون برنمى خوره اين همه لاطائل رو تو سايتشون لينك مى كنى. فيلسوف عزيز، وقاحت هم حدى داره كه شما اصلاً متوجه نيستى ظاهراًبزرگوار مى خواى سند اينجا رو شيش دنگ بزنن به نام شما بقيه رو هم بندازن بيرون؟ همينجورى شما مجاهدين به اين سايت گند زدين به اندازه كافى. هركدومتون كه لينك مى ذارين زيرش ١٠ تا كامنت بى خود مى ذارين. بعد هم احمد و شفيع و تقى و نقيتون هم ميان با همون ادبيات كذا و كذا كامنتهاى تهوع آور ديگه مى ذارن و لينك مى ره بالا. هر كى هم به خر شاه بگه يابو ديگه اول مصيبته. در وبلاگ نگاه قدقدانه نقدش مى كنين ...

    No comments:

    Post a Comment