Saturday, December 20, 2014

تصاویر برخورد شدید هیوندا با گاردریل در بلوار شهرری

 
 در مدت 36 سال ثابت شده که جان شهروندان ایرانی  برای حاکمان  رژیم ولایت فقیه  هیچ ارزشی ندارد  . زیرا اگر ارزش داشت توجه به امنیت اجتماعی  و حفظ جان شهروندان می شد و اصرار بر ادامه ی جنگ 8 ساله نمی شد . عجیب تر اینکه  باوجود تلفات سنگین انسانی و خسارات سنگین تر اقتصادی جنگ، موهبت الهی نامیده نمی شد. یا اینکه تلاش می شد جاده ها وخودروها وقوانین رانندگی استاندارد باشد تا تلفات انسانی ناشی از تصادفات جاده ای بیش از  تلفات انسانی جنگ 8 ساله ی ایران و عراق نباشد . چون حاکمان  فقط به فکر حفظ قدرت و انباشت هرچه بیشتر ثروت خود هستند.  بنابراین نیازی  به پاسخگویی  به مطالبات  مردم وبرآورده کردن  رفاه و امنیت  اجتماعی نمی بینند . برای اینکه  در بستر دین ابزاری  و عوامفریبی ازهر تریبون ومنبر وبلندگویی  استفاده  می کنند تا برای  بهشت دنیوی  خود  و جهنم نقد زندگی  باوعده ی دنیای نسیه بهشت اخروی برای شهروندان به ویژه اقشار محروم و آسیب پذیر  جامعه   تبلیغ نمایند .  چون اشاره شد  جنگ خانمانسوز و ایران ویران کن 8 ساله  موهبت الهی نامیده شد .
بهرحال بی توجهی  حاکمان ومسئولان به رشد آمار تصادفات  جاده ای که دامنه ی آن به خیابان های شهرهای ایران کشیده موجب شده است تا رژیم ولایت فقیه رکوردار جهانی آمار تصادفات ومرگ ومیر جاده ها شود . در صورتی که ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان و قدرت برتر منطقه است . درحالی که بطور مداوم روزانه ده ها مورد گزارشات تصادفات روزانه این چنینی در خیابان های شهر ها وجاده های برون شهری کشور گزارش می شود که گذشته از بهدررفتن سرمایه کشور جان شهروندان ایرانی هم گرفته می شود!

 بهرصورت گزارش شده در اثر تصادف هیوندا با حفاظ فلزی وسط بلوار کریمی  شهرری، یکی از حفاظ ها از قسمت جلو، وارد موتور و اتاقک خودرو  می شود که  پس از عبور از کنار راننده در قسمت عقب هیوندا متوقف  می ماند . البته راننده ی شوکه شده خیلی خوش شانس بوده که در این حادثه زنده مانده است . همچنین در گزارش خبر دیگر واژگونی یک دستگاه سواری ال90 در خیابان زرند  تهران منجر به مرگ دو نفر شده است.
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
(تصاویر) برخورد شدید هیوندا به گاردریل
یک هیوند با گاردریل در بلوار شهید کریمی شهر ری به شدت تصادف کرد که خوشبختانه راننده آن از این حادثه جان سالم بدربرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، پنجشنبه شب در اثر تصادف هیوندا با حفاظ فلزی وسط بلوار، یکی از حفاظ ها از قسمت جلو، وارد موتور و اتاقک خودرو شد و پس از عبور از کنار راننده در قسمت عقب هیوندا متوقف ماند.آتش‌نشانان با قطع برق باطری و گشودن در هیوندای آسیب دیده، راننده را که هیچ صدمه ای ندیده بود و فقط شوكه شده بود، از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.آتش نشانان با ابزارهای مخصوص گاردریل را پس از انجام برشکاری از داخل هیوندا بیرون آوردند و با حضور جرثقیل راهنمایی و رانندگی خودروی آسیب دیده به پارکینگ منتقل شد . .برگرفته از سایت فرارو
واژگونی یک دستگاه سواری ال90 در خیابان زرند منجر به مرگ دو نفر شدسید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، گفت:‌ در ساعت 7:13 صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و وبه دنبال آن دو ایستگاه آتش‌نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در 45متری زرند نرسیده به شیر پاستوریزه اعزام کرد.  ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس ازحضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شده که سواری ال‌90 هنگام حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و درخت متوقف شده استوی با بیان اینکه یکی از دو سرنشین خودروی ال90 بر اثر این حادثه به بیرون خودرو پرتاب شده بود، گفت: سرنشین دیگر خودرو درون کابین محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین و فرد محبوس را خارج کرده و به همراه دیگر سرنشین به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادندملکی با بیان اینکه به تایید عوامل اورژانس هر دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، گفت: آتش نشانان پس از این سازی عملیات را در ساعت 7:25 به عملیات خود خاتمه دادند


No comments:

Post a Comment