Thursday, December 18, 2014

تصاویر فرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی در همایش‌ مدیران قرارگاه‌ خاتم‌الانبیاء

پس از اتمام تبلیغات گسترده ای که محور سردارپاسدار قاسیم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ارگان برون مرزی پاسداران  شد که وی به تنهایی  مؤثرتر از نیروهای جهانی ائتلاف مبارزه با داعش در عراق با داعش جنگیده است . زیرا که هدف این تبلیغات  بزرگ نمایی – تبلیغات برای تلافی کردن عدم دعوت رژیم ولایت فقطه با  ائتلاف جهانی مبارزه با ائتلاف در عراق بوده است .چون عربستان بشدت با این دعوت مخالفت  بود که رژیم ولایت فقیه به این ائتلاف جهانی مبارزه با داعش به پیوندد . از سوی دیگر پس از معرکه گیری تبلیغاتی حضور بیش از 20 میلیون زائر درروز اربعین در کربلا با چاشنی لشکر کشی وصف آرایی مبارزه با داعش  که همراه با پسوند مبارزه با آمریکا بود . مهمتر اینکه پس از سخنرانی روحانی در 16 آذر  که بطور غیر مستقیم بقدرت نظامی – اقتصادی – رسانه  ای  و اطلاعاتی پاسداران  اشاره کرد و مکمل آن تأکید مبارزه با فساد کرد طوریکه این روزها در این مورد زیاد صحبتش می شود . چون برای مبارزه با فساد  دولت همایش  برپا  کرد . از طرف  دیگر  نام قرارگاه خاتم  سپاه به میان آمده  ودیگر نقش غارتگری های کلانش    مطرح شده است.
به خصوص اینکه  موضع گیری انتقادی برون مرزی شد که  حضور پاسدار قاسم سلیمانی در عراق غیر قانونی است . بنابراین پاسداران به خصوص پاسدارانی که درگیر قرارگاه غارتگر خاتم هستند  برای سفید سازی پرونده غارتگری همچنین برای اینکه پاسخ به روحانی داده باشند  تلاش شد تا همایش برگزار کند و  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، قاسم سلیمانی در این یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء حضور داشته باشد . تاکه ادعا شود این همایش با شعار "الگوآفرینی جهادی، کسب شایستگی‌های پایدار و تعالی سازمانی"، و با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری از جمله پاسدار علی لاریجانی رئیس  مجلس در رأس همه امور  آغاز به‌کار کرده است.
 (تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
(تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
(تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
(تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
(تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
(تصاویر) سردار سلیمانی در همایش قرارگاه خاتم
فراروفرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، صبح امروز در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) حضور یافت.سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، صبح امروز چهارشنبه در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) حضور یافت.این همایش با شعار "الگوآفرینی جهادی، کسب شایستگی‌های پایدار و تعالی سازمانی"، و با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری از دیروز آغاز به‌کار کرده است. عکس های محمد حسین ولایتی عکاس فارس در این رابطه را می بینید.

No comments:

Post a Comment