Sunday, October 19, 2014

قالیباف: تهران 15 هزار کارتن خواب دارد!

اعتراف مهم وخواندنی
 اعترافی که سردار پاسدارشهردار تهران محمدباقر قالیباف که همشهری خامنه ای هست کرده  چون اعلام  نموده  پایتخت ایران حدود 15 هزار کارتن خواب دارد تا جزو عملکرد دولت اعتدال  روحانی بگذارد. گرچه تبلیغی – تاکتیکی اشک تمساح برای کارتو خوابان ریخته ووعده سرخرمنی اسکان برای شان داده است . ولی از موضع دلسوزی برای کارتون خوابان نیست .همانگونه که این سردار شهردار تهران هم مثل رهبر وسایر مقامات دست اندر رژیم داعشی ولایت فقیه  که هرگز نمی گویند ریشه فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی بین پولداران وبی پول ها و اعتیاد و تن فروشی و کودکان کارخیابانی چیست وی هم در این مورد سخنی نگفته است؟ مهمتر اینکه لابد فتوای شرعی و قانونی اش این است که در کلانشهر15 میلیون نفری تهران 15 هزار کارتون خواب که عددی نیست . برای اینکه درعوض چندین برابرش کاخ نشین و بچه پولدارها هستند . غافل از آنکه این رقم  خیلی بیشتر از رقم ساندیس خوران ولباس شخصی ها وبسیجی ها ونیروهای سرکوبگر  نیروی انتظامی و سایرمفتخوران صف اول نمازجمعه عبادی- سیاسی یا معرکه گیری هرهفته تهران است .
بهرحال گزارش شده است که سردارپاسدار محمد باقر قالیباف در برنامه گفت وگوی ویژه خبری خود با شبکه دوم سیما پس از به نمایش درآمدن گزارش تصویری از سرکشی او از پناهگاه های احداث شده از سوی شهرداری برای اسکان موقت کارتن خواب ها، این مطلب را بیان کرد و پس از تعریف کردن از اقدام خود ناخواسته تیرخلاص برشقیقه خامنه ای و عملکرد 36 ساله  رژیم داعشی ولایت فقیه شلیک کرد چون گفت 'شخصا متوجه شده ام که اکثر این افراد دارای عزت نفس بالایی هستند و برخی از آنان مترجم اند و چندین کتاب را ترجمه کرده اند!
درادامه ی گفتگوی خود بیشتر گلاب می زند  وبندرا آب داد می دهد . زیرا این سردار  خاطر نشان  می کند در سرکشی اش با کارتن خوابی مواجه شده که یکی از رزمندگان دفاع مقدس بوده و در دهه هفتاد از یکی از دانشگاه های دولتی، در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده است .یعنی اینکه ترکش پدیده ی کارتون خوابی و رشدآن نه شامل حال مترجم ونویسنده عزت نفس بالا که به پاسدار وبسیجی مهندس زمان جنگ خانمانسوز  8 ساله نعمت الهی خمینی شیاد هم اصابت کرده است!
اماقالیباف برای اینکه  هدف و پیام اصلی این گفتگو را بدهد که مخاطبش کیست می گوید چون  دولت به دلیل مشغله کاری نمی تواند به چنین جرائم خردی رسیدگی کند. بنابراین، شهرداری باید در این زمینه وارد عمل شود و مشکل را برطرف کند تا دیگر شاهد افزایش تعداد این افراد نباشیم.
مسخره تراینکه این سردار شهردار تهران بی بند وباری و بی قانونی و اوضاع خرت وخری رژیم داعشی ولایت فقیه را را زیرچترساخت و سازهای بی رویه، همه را خسته کرده به نمایش  می گذارد و می گوید ساخت و سازهای بی رویه در شهر همه را خسته کرده است و مشخص نیست که تا چه زمانی باید درآمدهای شهرداری متمرکز بر فروش تراکم باشد؟
سردارقالیباف درادامه اوضاع خرت وخری وباری بهرجهت یا هرکه سِی خود که مرتبط با جنگ قدرت وثروت ادامه دار باندهاست بیشتر اعتراف می کند ومی گوید اوایل دهه 60 قرار بود شهرداری ها خودکفا شوند. از این رو، موظف شدند لایحه درآمد شهرداری را ظرف شش ماه آماده کنند و آن را برای تصویب ارایه دهند اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است و شهرداری ها برای تامین بودجه خود بر تراکم متمرکز شده اند. فراموش نشود تراکم یعنی گرفتن مجوز چندمرتبه سازی در برخی از نواحی خاص از سوی شهرداری های نواحی تهران بزرگ وعدم مجوز ساخت به نواحی دیگر طوریکه سابقه دارد که در زمان غلامحسین کرباسچی شهردار تهران یکشبه تا40% افزایش قیمت واحدهای مسکونی تراکمی در برخی از نواحی تهران بود.
حال سردار قالیباف برای اینکه دسته گل به خودش داده وبرتوی سرمال رقیب زده باشد اذعان نموده  در تهران با طرح جامع، جلوی تراکم غیر مجاز گرفته شده است اما در دهه 70 هر فردی اگر پول داشت می توانست تراکم بگیرد.
 بگذریم برای اینکه توپ را وارد زمین دولت کرده بسویش شلیک کرده باشد گفته تراکم مجاز نیز برای تهران سم است  وافزوده اگر دولت موافق باشد می توانیم مانع صدور پروانه مسکونی در تهران شویم چرا که تهران امروز با مشکلات بزرگی همچون ساخت و سازهای بی رویه، آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی و نداشتن حریم با وجود وسعت خود مواجه است.
 فرارو شهردار تهران علام کرد که پایتخت ایران حدود 15 هزار کارتن خواب داردمحمد باقر قالیباف» سه شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما پس از به نمایش درآمدن گزارش تصویری از سرکشی او از پناهگاه های احداث شده از سوی شهرداری برای اسکان موقت کارتن خواب ها، این مطلب را بیان کرد.وی گفت: 'شخصا متوجه شده ام که اکثر این افراد دارای عزت نفس بالایی هستند و برخی از آنان مترجم اند و چندین کتاب را ترجمه کرده اند.'وی خاطر نشان کرد که در سرکشی اش با کارتن خوابی مواجه شده که یکی از رزمندگان دفاع مقدس بوده و در دهه هفتاد از یکی از دانشگاه های دولتی، در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده است .قالیباف خاطرنشان ساخت: هر چند شهرداری به مردم قول داده است که پناهگاهی برای جمع آوری این افراد تهیه خواهد کرد و بر سر قول خود نیز تا امروز بوده است اما دولت به دلیل مشغله کاری نمی تواند به چنین جرائم خردی رسیدگی کند. بنابراین، شهرداری باید در این زمینه وارد عمل شود و مشکل را برطرف کند تا دیگر شاهد افزایش تعداد این افراد نباشیم.
 ساخت و سازهای بی رویه، همه را خسته کرده است
شهردار تهران در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: ساخت و سازهای بی رویه در شهر همه را خسته کرده است و مشخص نیست که تا چه زمانی باید درآمدهای شهرداری متمرکز بر فروش تراکم باشد.وی ادامه داد: اوایل دهه 60 قرار بود شهرداری ها خودکفا شوند. از این رو، موظف شدند لایحه درآمد شهرداری را ظرف شش ماه آماده کنند و آن را برای تصویب ارایه دهند اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است و شهرداری ها برای تامین بودجه خود بر تراکم متمرکز شده اند.
قالیباف افزود: در تهران با طرح جامع، جلوی تراکم غیر مجاز گرفته شده است اما در دهه 70 هر فردی اگر پول داشت می توانست تراکم بگیرد.وی با بیان اینکه تراکم مجاز نیز برای تهران سم است، افزود: اگر دولت موافق باشد می توانیم مانع صدور پروانه مسکونی در تهران شویم چرا که تهران امروز با مشکلات بزرگی همچون ساخت و سازهای بی رویه، آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی و نداشتن حریم با وجود وسعت خود مواجه است.


No comments:

Post a Comment