Saturday, October 25, 2014

پاسدار تروریست سلیمانی در عراق درکنارجمال جعفر محمد البصری» ملقب به "ابو مهدی المهندس

 دوتصویرجدید از پاسدار تروریست سلیمانی در عراق درکنارجمال جعفر محمد البصری» ملقب به "ابو مهدی المهندس" 4آبان-93
این روز ها در ایران اسیر حکومتد اعشی ولایت فقیه چه خبر است ؟  بازتاب واکنش خبری داخلی وخارجی پیرامون پدیده ی شوم اسیدپاشی و اعدام ریحانه جباری ودستگیری نسرین ستوده  وکیل دادگستری چگونه می باشد؟ برای چه درمجلس مدعی در رأس همه امور به جای پیگیری مطالبات مردم و پدیده شوم اسیدپاشی در دفاع از اسیدپاش های لباس شخصی و بسیجی قانون آمران به معروف وناهیان از منکر درشرف تصویب است؟  همینطور چرا دامنه ی مخالفت منتقدان دولت روحانی محور مذاکرات توافق هسته ای چگونه رو به گسترش است .طوریکه  رشداسیدپاشی ها واعدام ها  وبه انحراف کشانیدن اذهان عمومی بی ارتباط به این مخالفت با مذاکرات توافق هسته ای نیست؟بدون شک در محرم و 13 آبان 58 سالگرد اشغال سفارت آمریکا  درتهران ازموضع ضد آمریکایی روضه ومداحی ونوحه ومرثیه خنانی و معرکه گیری های علیه ی مذاکرات توافق هسته ای برپا می شود.
 از سوی دیگر سئوال است مگر داعش چه می کند که درمدت 36 سال رژیم داعشی ولایت فقیه مرتکب نشده است؟ تازه هنوز داعش اقدام به اسید پاشی برسر و رو ی زنان نکرده ودر این مورد ازپدرخوانده ی خود در ایران عقب است .
همچنین چرا وقتی رژیم داعشی ولایت فقیه به ائتلاف جهانی مبارزه باداعش دعوت نمی شود .چون این رژیم پدرخوانده ی داعش است . از سوی دیگر شرایط کنونی ناامنی وبی ثباتی  عراق پس از اشغال نظامی چگونه است؟ نقش بیت رهبری خامنه ای و پاسداران به ویژه  حضور سپاه قدس و فرمانده ی تروریست آن قاسم سلیمانی در ناامنی وبی ثباتی  درعراق چیست؟  بعلاوه نقش این پاسدار و سپاه قدس وحزب الشیطان لبنان در سوریه و به وجود آمدن داعش در سوریه و عراق چیست ؟
اکنون سئوال است حضوراین پاسدار تروریست دراین شرایط که حیدرعبادی جایگزین نوری مالکی مزدور دست نشانده شده درعراق ناشی از چیست و چه اهداف وتوطئهه ای شوم پشت پرده دنبال می شود؟ چون تازگی دوتصویرازپاسدارسردارتروریست قاسم سلیمانی بازتاب داده شده است که در کنار مدافعان عراق در مبارزه با داعش را نشان می‌دهد. در ادامه افزوده شده  تصویر این فرمانده  پاسدار تروریست خستگی‌ناپذیر در کنار «جمال جعفر محمد البصری» ملقب به "ابو مهدی المهندس" یکی از فرمانده‌هان ارشد مدافع حرم عراقی، منتشر شده است.
 
فرارو:اخیراً دو عکس جدید از سردار قاسم سلیمانی در کنار مدافعان عراق در مبارزه با داعش را نشان می‌دهدابنا» با انتشار این دو عکس نوشت: این روزها تصاویر حضور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بارها به اشتراک گذاشته می‌شود و بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشته است.این بار تصویر این فرمانده خستگی‌ناپذیر در کنار «جمال جعفر محمد البصری» ملقب به "ابو مهدی المهندس" یکی از فرمانده‌هان ارشد مدافع حرم عراقی، منتشر شده است.همچنین، تصویر زیر نشان‌دهنده حضور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در عراق و ملاقات با «شبل الزیدی» فرمانده گردان‌های امام علی(ع)، است.

http://fararu.com/files/fa/news/1393/8/3/166181_280.jpg

No comments:

Post a Comment