Thursday, October 9, 2014

تصاویر جشن تولد سیدمحمدخاتمی.

تصاویر جشن تولد سیدمحمدخاتمی.17مهر-93 
 
 پاسخ به بسته حساب در بالاترین روزی دوستی تعریف می کرد که..... 18مهر-93
 اگر چنانچه غنچه قوامی در بند است ولی خاتمی لبانش را غنچه کرده تا شمع تولد 72 سالگی اش را خاموش کند!
 عجب گل و بلبلی شده  این رژیم داعشی ولایت فقیه ؟! چون اگر چنانچه آمار مرگ ومیرهای پیر و جوان تصادفات جاده ای که شامل کودکان هم می شود ید مرگ های ناشی از بیماری های ایدز و سرطان و اعتیاد وآلودگی هواو فقر وخودکشی وخود سوزی و... خلاصه اعدام ها در حال افزایش است. همچنین آمار بیکاری کارگران محروم و فرار مغزها هم ادامه دارد . ازسوی دیگر براساس گزارشان ورود خودروهای خارجی هم رو به رشد است .تا جایی که حاج حسین شریعتمداری در یادداشت تازه ی روز خود اذعان به آمار 100 هزار خودروهای خارجی یک تا 2 میلیارد تومانی کرده که از 88تاحال کرده که وارد کشور شده است . حال بماند که سیاست سرکوب وسانسور وفیلتر فیس بوک با شدت تمام ادامه دارد ونیروی انتظامی به پارتی ها ومراسم جشن های شبانه هجوم می برد وهمگی را بازداشت می کند . البته جمع آوری بشقاب های ماهواره ای هم مکمل این مأموریت است.
ولی باو جود اینکه خاتمی رئیس جمهور که بقول خودش تدارکاتچی 8 ساله ی نظام بود. گرچه به دیدار خامنه ای در بیمارستان برای عیادت خامنه ای پذیرفته نشد. حتی نامه ی سر سلامتی وی به خامنه ای بخاطر عمل جراحی پروستاتش از سوی منتقدان به خصوص سربازجو شریعتمداری موردانتقادشدیدو ریشخندقرار گرفت وکامیونی از اتهامات به وی واردنمو. همچنین در شرایطی که کروبی وموسوی  همچنان در حصر بسر می برند .اما بدلیل اینکه خاتمی در دوران احمدی نژاد بطور پنهانی در تجریش رأی داد .اکنون به وی اجازه داده شده تا  جمعی از هنرمندان در حضور وی هفتاد و دوسالگی او را جشن یواشکی بگیرند تا به جای اینکه غنچه قوامی در بند است ولی وی لبانش را غنچه کند و شمع تولد 72 سالگی اش را خاموش نماید تا ابراز همدردی با غنچه قوامی کرده باشد!البته اخوی محمدرضا خاتمی در این جشن حضور نداشت لابد چون هنرمند نیست حضور نداشته است . بهرحال این جمعی از هنرمندان و چهره های فرهنگی شامل  ساعد باقری، حسام الدین سراج، سهیل محمودی و احمد مسجد جامعی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی دوران خاتمی  وعضو کنونی شورای شهر تهران بودند ودر این مراسم حاضران یک جلد رباعیات خیام و تابلو خطی نفیس به  محمد خاتمی هدیه دادند.

فراروجمعی از هنرمندان در حضور سیدمحمد خاتمی هفتاد و دوسالگی او را جشن گرفتند.جمعی از هنرمندان و چهره های فرهنگی همچون ساعد باقری، حسام الدین سراج، سهیل محمودی و احمد مسجد جامعی طی مراسمی با حضور سید محمد خاتمی تولد هفتاد و دوسالگی رئیس جمهور اسبق را جشن گرفتند.در این مراسم حاضران یک جلد رباعیات خیام و تابلو خطی نفیس به سید محمد خاتمی هدیه دادند. عکس های خبرگزاری برنا از این مراسم را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment