Tuesday, July 29, 2014

تصاویر نماز عیدفطر به امامت خامنه ای وشیطنت دو کودک!

گذشته از اینکه تهران بزرگ 15 میلیون جمعیت دارد ولی خود نگاه به مکان نماز عیدفطر وجمعیت حاضربکنید که آیا اینان صدها هزار نفرند که با شیوه ی تبلیغاتی گنجشک ومنار ادعایش شده است؟! مگر امکان دارد دراین محوطه صدها هزارنفرجای بگیرد؟! مهمتراینکه  نه فقط آمار حضور جمعیت یک  دروغ تبلیغاتی بزرگ است که گزارش شده  که  آنقدر این صحنه باشکوه و پرشور وبامزه  بوده است که نه رهبر ونه مجریان برنامه متوجه ی شیطنت بازی دو کودک نشدند. یا شاید بی برنامگی ناشی  از شکسته شدن ابهت پوشالی رهبرولی فقیه است که موقع نماز عید خواندن وی دو کودک مقابلش در حال بازی وخنده و شیطنت اند . درصورتی که  تلاش شده بود تا همه مسئولان نهادهای رژیم ولایت فقیه نامشروع و اعضای کابینه و مهره های دیگر پشت سر خامنه ای در صف نماز بایستند تا اتوریته ی وی نشان داده شود . برای همین از رفسنجانی و روحانی وبرادران لاری جانی ها و آخوندجنتی گرفته تا سربازجوشریعتمداری ومحمود احمدی نژاد و هنرنمایی اش و سعید جلیلی و رفتار خیلی مکتبی اش باسعید مرتضوی قاتل که دستانش را بسوی آسمان بلند کرده  حضور داشتند.


 
فراروملت موحد و مومن ايران يك ماه روزه داري و عبادت را با اقامه پرشكوه نماز عيد سعيد فطر به جشن ملي معنويت و عبوديت تبديل كرد و در طلب عیدی، بهترین آرزوها و حاجات را از معبود کریم خویش مسئلت کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در کانون اين نشاط و طراوت معنوي، مصلاي بزرگ تهران صبح امروز ميزبان اجتماع عظيم و صدها هزار نفری مردم مؤمن تهران بود كه نماز عید سعید فطر را با شکوهی مثال زدنی به امامت حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي اقامه كردند. عکس های احمد معینی جم عکاس ایرنا، حامد ملک پور عکاس تسنیم، امیرپورمند عکاس ایسنا، مهدی مریزاد عکاس فارس و نیز سایت دفتر مقام معظم رهبری از نماز عید فطر را در زیر می بینید.

2 comments:

  1. عجب نادونی هستی... حتی بلد نیستی تخریب کنی... آبروی ما رو هم بردی... اتفاقاً این عکس کلی بازخورد ..مثبت داره براشون... چقدر فضا ازاد و نامحدوده که دوتا بچه به راحتی میتونن بیان جلو از نزدیک بین رهبرشون رو... خدایی خیلی خنگ مشرف دارید دوست عزیز...

    ReplyDelete
  2. باقر ! باقر ! نگا کن ! اونی که الاغه یه دستشم چلاقه بابابزرگ منه ! نگا کن یه دستشم کجه ! مردم بهش میگن علی یه دس ! .

    ReplyDelete