Friday, July 4, 2014

چند سئوال پیرامون فراخوان تهیه جهیزیه عروس آبرومند.

چند سئوال پیرامون فراخوان تهیه جهیزیه عروس آبرومند.13 تیر - 93
چند سئوال پیرامون این فراخوان وجود دارد . آیا انقلاب شد  تا برای تهیه ی جهیزیه ی عروس چراغ الله شود (چراغ الله اصطلاحی است که مرشد وبچه مرشدهای پرده دار معرکه گیر عصرهای 5 شنبه ها در گورستان ها برای پول گرفتن از مردم بکار می بردند)یا دست کمک بسوی مردم دراز گردد ؟ عروسی که با کمک دیگران  اینگونه به حساب  به خانه ی بخت برود، چه تضمینی برای ادامه ی زندگی اش  می باشد ؟ چرا  بایداوضاع اقتصادی کشور آنقدر بحرانی شود تا پدر عروس  مجبور شود از شهرستان به تهران مهاجرت کند تا خاور قدیمی قسطی بخرد که درآمدش آفتابه خرج لحیم کردن باشد . طوریکه  نیازمند دیگران برای تهیه ی جهیزیه ی دخترش شده است ؟  بهرحال وقتی اوضاع اقتصادی چنین شده است که عروس برای تهیه ی جهیزیه نیاز به دریافت کمک دیگران  شده باشد . معلوم نیست برای چه رهبر ولی فقیه تأکید بر افزایش جمعیت کشور می کند؟ اما بعنوان پیش در آمد این فراخون  این نقل قول بازتاب داده یا چاشنی شده  است " پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با منزلت ترين مـردم نـزد خـدا در قيامت، كسى است كه در راه خيرخواهى براى خلق او بيش از ديگران قدم بردارد "
حال سئوال است مگر خمینی شیاد نگفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان است . در صورتیکه  اکنون برای جهیزیه ی عروس دست گدایی دراز شده است ؟ مگر  خامنه ای جانشین خمینی شیاد  نماینده ی خدا وجانشین پیامبر وامام زمان و رهبر ام القرای جهان اسلام نیست و مدعی خیرخواه بودن بندگان خدا نیست؟ مگر وی  کمک های مالی و تسلیحاتی بسیار به بشار اسد جنایتکار وحزب الشیطان لبنان و حماس وجهاد اسلامی فلسطین نمی کند؟ مهمتر اینکه مگر خامنه ای ثزوتمندترین فرد ایرانی نیست ؟ مگر ایران دارای ذخایر سرشارنفت و منابع غنی گاز نیست و تعلق به آحاد ملت ایران ندارد؟ مگر این عروس ایرانی نمی باشد؟ پس سهمیه وی وپدر و خانواده اش از این منابع و ذخایرنفتی وگازی کشور چه می شود؟

خوب سایت رجاع نیوز که که  حامی مصباح یزدی و رهبر ولی فقیه است این درخواست را بازتاب داده بدون شک هدفش انتقاد از دولت است  چون تلاش کرده تا بگوید مسبب شرایط کنونی بحران اقتصادی و اوضاع  بداقتصادی خانواده ی عروس دولت است . چرا این در خواست را از دفتر غارتگر اصلی خامنه ای نکرده است ؟ تازه مسئول بحران شرایط نا بسامان اقتصادی- اجتماعی کنونی کیست ونقش تحریم ها در دفاع از اهداف نظامی هسته ای چیست؟
سلام و دخداقوت
 تذکر مهم
درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد
 آقای ح.م مدت سه سال است به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی مجبور به مهاجرت به تهران شده است.به کمک برادران خود یک خاور قدیمی به مبلغ ۱۶ میلیون تومان خریداری کرده و با آن کار می کند که باید این مبلغ را به تدریج به برادران خود برگرداند. البته فرسودگی ماشین باعث شده بخش زیادی ازدرآمد آن هم صرف تعمیر ماشین شود.بیمه تامین اجتماعی هستند و ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان می پردازند.این خانواده ۱۰ میلیون تومان ودیعه داده اند (بابت این ودیعه نیز قسط می دهند) و ماهیانه ۳۷۰ هزار تومان هم اجاره می پردازند.سه فرزند دارند یک پسردانشجوی دوره شبانه؛ یک فرزند پسرشان هم با خانواده خود در شهرستان  زندگی می کنند.دخترشان عقد کرده  و تا کنون با وجود پیگیری و تلاش های مختلف موفق نشده اند وسیله ای خریداری کنند.زمان عروسی دو روز بعد از عید فطر تعیین شده است.همت کنیم بتوانیم جهیزیه ای برای این عروس آبرومند تهیه کنیم

No comments:

Post a Comment