Sunday, July 27, 2014

تصاویر چرخاندن "صمدکرده" در خیابان‌های تهران

سئوال است سازمان ملل چه تعداد کشور عضو دارد؟ گذشته از اینکه چه تعدادشان کشورهای دمکراتیک و چه تعدادشان غیر دمکراتیک می باشد؟ ولی درکدامین کشورهای عضوسازمان ملل آنگونه با شهروندانش رفتارمی شود که در رژیم نامشروع ولایت فقیه با قربانیان دست پرورده اش برخورد می شود؟ چون گزارش شده است رییس کلانتری 159 بی سیم ازدستگیری و چرخاندن یکی از ازاذل و اوباش سطح یک تهران خبر داده که کلکسیونی از جرایم از خود دارد.سرگرد محمدحسین امینی درگفت‌وگوی خودبا خبرگزاری دانشجویی ایسنا، درمورد دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش  در منطقه بی‌سیم گفته است در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش محلات تهران، یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه به نام «صمد.ک» که از اراذل و اوباش محدوده جنوب شرق تهران بود دستگیر شد.وی با بیان اینکه این فرد در محدوده‌های میدان خراسان، خیابان طیب، خیابان 17 شهریور و محله بی‌سیم دست به جرایم  می‌زد، گفت در 30 تیرماه امسال این فرد توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اتهام شرکت در خانه فساد و قمارخانه در ماه مبارک رمضان دستگیر شد. البته این سرگرد نیروی انتظامی مجاز نیست تابگوید چرا یک جوان متهم بااراذل اوباش می شود؟ بدتر اینکه بر اساس ادعا  وی دارای کلکسیونی از جرایم می شود. آخر این چگونه رژیم نامشروع ونامتعارفی فاشیستی دینی است که در ماه روزه ای خانه ی فساد وقماز خانه در آن دایر و فعال است و 35 سال است بطور پیوسته معتاد و قاچاق فروش وخرابکار و دزد وسارق و زوربگیر و قاتل و مجرم حرفه ای ومقتول .... تولید کرده است؟
بهرحال اگر چنانچه این ترفند تحقیرآمیز نخ نما شده ادامه ی سیاست ایجاد رعب و وحشت در جامعه ونسق گیری از جوانان ناراضی نیست . یا اینکه مکمل فعالیت منتقدان دولت علیه ی روحانی نمی باشد . همچنین اگر درخت از ریشه گندیده و آلوده  نیست واگر امثال صمد- ک ازاذل اوباش است پس حاکمان تولید وپرورش کنندگان امثال وی کیستند؟از طرف دیگر چرا اینگونه اقدام وحشیانه ی ضد انسانی که در گذشته بدفعات اجرا شده است جواب می داشت و طرح بازدارنده بود. می بایست مثبت و نه اینکه تأثیر منفی ومخرب داشته باشد؟

رییس کلانتری 159 بی‌سیم از دستگیری و چرخاندن یکی از ازاذل و اوباش سطح یک تهران خبر داد که کلکسیونی از جرایم از خود داشت.سرگرد محمدحسین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دستگیری و چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح یک در منطقه بی‌سیم گفت: در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش محلات تهران، یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه به نام «صمد.ک» که از اراذل و اوباش محدوده جنوب شرق تهران بود دستگیر شد.وی با بیان اینکه این فرد در محدوده‌های میدان خراسان، خیابان طیب، خیابان 17 شهریور و محله بی‌سیم دست به جرایم خود می‌زد، گفت: در 30 تیرماه امسال این فرد توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اتهام شرکت در خانه فساد و قمارخانه در ماه مبارک رمضان دستگیر شد.رییس کلانتری 159 بی‌سیم با بیان اینکه طی هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه 14 اخذ اظهارات شکات جدید و تحقیقات پرونده، در دستور کار قرار گرفت، گفت: برهمین اساس مقرر شد «صمد» ضمن چرخاندن در محلات مورد تردد و تحت کنترل کلانتری تصویری از این فرد در جرایم کثیرالانتشار چاپ شود تا سایر شکات پرونده نیز شناسایی شوند.وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سرکلانتری ششم در اولین روز مردادماه این شرور از ساعت 19 تا 20 در محلات بی‌سیم، طیب و خیابان 17 شهریور گردانده شد، گفت: ابهت پوشالی وی که در قالب باند «صمد کرده» فعالیت می‌کرد، از هم پاشیده شد.امینی افزود: طی قرار بازداشت موقت صادره، صمد برای روشن شدن زوایای تاریک پرونده‌اش و شناسایی سایر شکات و قربانیان در کلانتری تحت نظر قرار دارد. رییس کلانتری 159 بی‌سیم افزود: صمد دارای 15 فقره سابقه کیفری با موضوعاتی چون اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرتنمایی با سلاح سرد، شرارت، درگیری، تشکیل باند اراذل و اوباش، زورگیری و تجاوز خود به عنف، تمرد و درگیری با ماموران در استان مازندران، حمل اسلحه و نگهداری شیشه، ایراد عمدی ضرب و شتم شهروندان با چاقو، ورود و خروج غیرمجاز از مرز در سال 84، شرارت در سال 77، اخلال و مزاحمت نوامیس در سال 80، شرارت و درگیری با ماموران شهرداری در سال 82، تهیه و توزیع مواد مخدر، شرب الخمر، سرقت به عنف خودرو و ده‌ها جرایم دیگر را در پرونده دارد.

No comments:

Post a Comment