Thursday, July 31, 2014

نمودارهای در محیط کارچطورمی میریم؟

نمودارهای درمحیط کار چطور می میریم؟! 8 مرداد-93
خبرآنلاین که نزدیک به علی لاری جانی است  با گزارش نموداری  "چگونه در سرکار می میریم"  اعتراف کرده است تا زمانی که همکاره ی رهبرولی فقیه باشد وهمه ی نهادهای حکومتی زیر نفوذ و کنترل وی باشند و گفته اش فصل الخطاب برای همه مسئولان باشد .محال است تغییر مهره ها د رپست های کلیدی حکومتی همچون ریاست جمهوری موجب تغییر و تحولات کیفی و اساسی به نفع ملت و منافع ملی کشور  گردد . حال می خواهد هر جناح و باندی با هرادعایی همچون اصلاح طلب وکارگزاران و اعتدالگرا داشته باشد . زیراگذشته  ی 2 دو دوره ی 8 ساله رفسنجانی و کارگزاران و خاتمی اصلاح طلبان نه منتهی به 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد  اصول گرا شد وشرایط خیلی بدتر از 16 سال قبل از آن شد که عملکردش طوری بود و چنان گلاب زد که خامنه ای برای خنثی کردن اعتراضات  رادیکال و سخت تر از88 مجبور شد تن به رئیس جمهور شدن روحانی دهد .درحالیکه بارئیس جمهور شدن روحانی نه چیزی برای محرومان و  اقشارآسیب  پذیر تغییر نکرده که اوضاع بحرانی تر شده  چون جنگ قدرت و ثروت  پیرامون توافق هسته ای و مخالفت با آن خیلی حاد و جدی شده است . برای  همین خبرآنلاین  گزارش داده است بررسی ها نشان می دهد طی سال های گذشته به ویژه در سال 92 و پس از رئیس جمهور شدن روحانی و دولت یازدهم تدبیر امید اعتدال میران مرگ و میر در محیط کار افزایش داشته استعجیب اینکه  درادامه گزارش خبرآنلاین آمارها تایید می کند در استان هایی که نرخ بیکاری بالاتر است، میزان مرگ و میر هم کمتر است. البته دلیل گفته نشده چون کار نیست پس مرگ ومیر سرکار هم کمتر است . همچنین به نقل از این آمار بیشترین مرگ و میر به سقوط از بلندی مربوط است واین نوع مرگ در مورد حوادث ساختمانی استعجیب تر اینکه  آمارهای بانک مرکزی تایید می کند که میزان رشد صنایع ساختمانی طی دو سال گذشته منفی بوده است ولی ساخت وسازهای باقی مانده نیز همچنان جان کارگران را می گیردیعنی در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فسادآنگونه اوضاع آشفته بازار وعدم مدیریت وبرنامه ریزی وجود دارد که در کشورمدعی امن ترین کشورجهان و قدرت برترمنطقه آنچنان ناامنی دامنه دار شده است که برای کارگران محروم و زحمت کش ساختمانی نه امنیت جانی ونه امنیت کاری وجود ندارد. برای اینکه یا ازبلندی پرتاب می شوند یا بدلیل برق گرفتگی و برخورد با چیزهای سخت جان می دهند.بااین اوضاع و شرایط چگونه می تواندچشم انداز بهبود شرایط داشت؟
 
 
کار چطور می میریم؟! 8 مرداد-93
خبرآنلاین که نزدیک به علی لاری جانی است  با گزارش نموداری :چگونه در سرکار می میریم"  اعتراف کرده ایست تا زمانی که همکاره ی رهبرولی فقیه باشد وهمه ی نهادهای حکومتی زیر نفوذ و کنترل وی باشد و گفته اش فصل الخطاب برای همه مسئولان باشد .محال است تغییر مهره ها درپست های حکومتی همچون ریاست جمهوری موجب تغییرو تحولات کیفی و اساسی به نفع ملت و منافع ملی کشور  شود . حال می خواهد هر جناح و باندی  هرادعای همچون اصلاح طلب وکارگزار و اعتدالگرا داشتن باشد . زیراگذشته 22 دو دوره ی 8 ساله رفسنجانی و کارگزاران و خاتمی اصلاح طلبان نه منتهی به 8 سال ریاست جمههوری احمدی نژاد  اصول گرا شد وشرایط خیلی بدتر از 16 سال قبل از آن شد که عملکردش طوری بودکه چنان گلاب زد که خامنه ای برای خنثی کردن اعتراضات سخت تر از88 تن به رئیس جمههور شدن روحانی دهد .درحالیکه بارئیس جمهور شدن روحانی نه چیزی برای محرومانو اقشارآسیز پذیر تغییر نکرده که اوضاع بحرانی تر شده برای اینکه اکنون خبرآنلاین  گزارش داده است بررسی ها نشان می دهد طی سال های گذشته به ویژه در سال 92 و پس ازرئیس جمهور شدن روحانی و دولت یازدهم تدبیر امید اعتدال میران مرگ و میر در محیط کار افزایش داشته است. عجیب اینکه  درادامه گزارش خبرآنلاین آمارها تایید می کند در استان هایی که نرخ بیکاری بالاتر است، میزان مرگ و میر هم کمتر است. البته دلیل گفته نشده چون کار نیست پس مرگ ومیر سرکار هم کمتر است . همچنین به نقل از این آمار بیشترین مرگ و میر به سقوط از بلندی مربوط است واین نوع مرگ در مورد حوادث ساختمانی است. عجیب تر اینکه  آمارهای بانک مرکزی تایید می کند که میزان رشد صنایع ساختمانی طی دو سال گذشته منفی بوده است ولی ساخت وسازهای باقی مانده نیز همچنان جان کارگران را می گیرد. یعنی در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فسادآنگونه اوضاع آشفته بازار وعدم مدیریت وبرنامه ریزی وجود دارد که در کشورمدعی امن ترین کشورجهان و قدرت برترمنطقه آنچنان ناامنی دامنه دار شده است که برای کارگران محروم و زحمت کش ساختمانی نه امنیت جانی ونه امنیت کاری وجود ندارد.
 بررسی ها نشان می دهد طی سال های گذشته میران مرگ و میر در محیط کار افزایش داشته است.به گزارش خبرآنلاین، همین آمارها تایید می کند در استان هایی که نرخ بیکاری بالاتر است، میزان مرگ و میر هم کمتر است. این آمارها نشان می دهد همچنان بیشترین مرگ و میر به سقوط از بلندی مربوط است. این نوع مرگ در مورد حوادث ساختمانی است.از سوی دیگر آمارهای بانک مرکزی تایید می کند که میزان رشد صنایع ساختمانی طی دو سال گذشته منفی بوده است ولی ساخت وسازهای باقی مانده نیز همچنان جان کارگران را می گیرد.

No comments:

Post a Comment