Monday, July 21, 2014

تصاویر نمایشی – تبلیغاتی مراسم احیا شب بیست و سوم .





 تصاویر  نمایشی – تبلیغاتی مراسم  احیا شب بیست و سوم . 31 تیر- 93
همه گیر کردن مراسم شب احیا درهمه جا و مکان که برخلاف مراسم سال های گذشته است ..دلیلش استیصال رهبر  ولی فقیه و به پایان رسیدن سییاست 35 ساله ی ابزاری کردن دین  است . زیرا که تصاویرضمیمه شده تلاش و  پوششی برای رنگ و لعاب دادن روی آب ریخته شدن پته  ی ابزاری شدن دین است. از سوی دیگر رشد اخنلافات و تضادهای درونی باندها و  بحران اقتصادی و هسته ای نیاز به تبلیغات با دستآویزی دارد . به ویژه اینکه  بحران سوریه و عراق هم پیمان  وهمسویی با داعش هم قوز بالاقوز شده  است . مهمتر اینکه تهاجمات هوایی و زمینی اسراییل به غزه  هم  ادامه دارد . در صورتی که عامل اصلی  ترغیب و تشویق تحریک وجرقه ی شروع این تهاجم بیت رهبری و سپاه قدس است . بنابراین برای انحراف اذهان عمومی می بایست امسال مراسم شب احیا  بطور نمایشی – تبلیغاتی بطورگسترده  اجرا می شد  و کوه وکمر و خیابان و زندان .... را در بر می گرفت چون جنبه ی  تبلیغاتی وبستر سازی حضور سیاهی لشکر  معرکه گیری روز جهانی قدس است تا زیر چتر تاکتیکی- تبلیغاتی حمایت از ساکنین غزه شعار علیه ی اسراییل  و آمریکاداده شود تا  شاید دامنه ی این تهاجم  در غزه و منطقه گسترده گردد در ننهایت توافق هسته ای لغوشود.
(نجف اشرف. عکاس: روح الله کلانتری
حرم حضرت رقیه (س). عکاس: حسن علی
حرم امام رضا (ع). عکس از ایسنا
عزاداری و احیا در بوشهر. عکاس: صالحی نیا
احیا در بیمارستان اراک. عکاس: محمود فراهانی
احیا در زندان اوین. عکاس: عبدالواحد میرزاده

احیا در زندان بزرگ تهران. عکاس: سید محسن سجادی
احیا در بیمارستان اطفال. عکاس: عادل عزیزی
احیا در اراک. عکس از ایسنا
مراسم احیا در بهشت زهرا. عکاس: روح الله وحدتی و مهدی قاسمی
حسینیه ارشاد. عکاس: همت خواهی
احیا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی. عکاس: عرفان خوشخو
احیا در کهف الشهدا. عکاس: مجید عسگری پور، عرفان کوچاری
احیا در سطح شهر تهران. عکاس: خسروشاهی، سلمانزاده و میلاد علایی
احیا در آذربایجان شرقی. عکاس: مسعود فردی انوار
شب احیا در بیمارستان کودکان خوزستان. عکاس: مصطفی غلام نژاد
 
فراروآیین احیای شب قدر از شامگاه یکشنبه تا ساعاتی از بامداد دوشنبه با حضور گسترده مردم مومن در نقاط مختلف کشور برگزار شد.مردم مومن و خداجو در سراسر کشور دیشب با شرکت در آیین های شب قدر و با خواندن دعای جوشن کبیر، صفات حضرت حق را یادآوری کردند و بر درگاه الهی سر تعظیم و بندگی فرود آوردند.شرکت کنندگان در این آیین هم چنین برای رهایی مردم مظلوم و مسلمان غزه از چنگال رژیم ضد انسانی و غاصب صهیونیستی دعا و عملیات ناجوانمردانه اسرائیل در خاک غزه را محکوم کردند. عکس های خبرگزاری های مهر، ایسنا، ایرنا، فارس و ایرنا از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در زیر می بینید

3 comments:

  1. تصاویری که مشاهده میکنین مربوط به مراسمی به نام (( احمقون بیشعورون قرآن تو سرون خاک بر سرون ! )) هست که تو شعبات مختلف امین آباد و تیمارستان های سراسر کشور در شب های گذشته برگزار گردید

    ReplyDelete
  2. یه مشت (( کس کش مادر جنده اطلاعاتی )) ریخته تو بالاترین ! این یکی به اون یکی میگه توده ای اون یکی به این یکی میگه چپ و کمونیست ... ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ... ! هه هه هه هه هه هه هه هه ... ! باهم جنگ زرگری میکنن و این به اون فحش ننه میده و اون به این فحش ناموس میده وخارکسه بازی و اطلاعاتی بازی و مادر قحبه بازی درمیارن و میخورن از میلیارد میلیارد پول نفت و میرن سنده میندازن ته چاله مستراح دو برابر اندازه عمامه عمام راحل کس ننه گور به گوز شده (عن ) خیر سر پدر امت کره خر یابو حشری بدبخت فقیر هیچی ندار مذهب زده بی سواد گدا گشنه !

    ReplyDelete
  3. جـــــشــــن ر مــــضــــا ن بر همه مسلمانان مبارک ! میعادگاه ما مسیرهای راه پیمایی سراسر کشور در روز جهانی قرص و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و جفت پا لگد سامورایی محکم زدن تو دهن آمریکا و اسراییل تا خون بپاشه هوا .... ! و همینطور به صرف مرغ یخ زده بسته بندی و گوشت بسته بندی و ... ! پیشاپیش حضور شما امت خر و حشری و همیشه در صحنه و گدا گشنه و گوزه دار رو خیر مقدم عرض میکنیم !
    باتشکر - ستاد مرغ و گوشت بسته بندی و فراهم کردن بساط روز جهانی قرص

    ReplyDelete