Monday, April 27, 2015

تصاویر جلسه مجمع تشخیص باحضور احمدی نژاد

 ترکیب محفلی اعضای مجمع مصلحت نظامی در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جالب وتأمل بر انگیز است . چون برای دومین بار  عدم حضورشیخ صادق لاری جانی رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه در نشست مجمع مصلحت قابل توجه است. باید ارتباط به صدور حکم محکومیت مهدی رفسنجانی داشته باشد .زیرا که صدور این حکم سبب کنش و واکنش  های انتقادی میان رفسنجانی و شیخ صادق لاری جانی شد.
همانگونه که حضور محمود احمدی نژاد پس از مدت زمان غیبت طولانی در این جلسه سئوال برانگیز است .به خصوص اینکه وی قبل از این حضور سفرخانوادگی به مشهد داشت ودرحاشیه ی این سفر یک میزگرد سیاسی برپانمود که موازی ومکمل حضور فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی دوران احمدی نژاد در بخش واحددانشگاه آزاد مشهد به عنوان سخنران بود . وی در سخنرانی خود به  شدت انتقاد به تفاهم هسته ای لوزان کرد و افزود که علی اکبر صالحی جانشین وی در د ولت روحانی در مذاکره هسته ای به حاشیه برده شده است .
همچنین  فعال شدن سعید جلیلی در این نشست مجمع نظام  معنی دار است . زیرا وی نیز  دیدار  خصوصی با مراد خود مصباح یزدی داشته است و خط وخطوط گرفته است. زیرا که باید این دیدار  درراستای مشاوره ودریافت رهنمود پیرامون توطئه  علیه ی رفسنجانی در مجمع مصلحت نظام بوده باشد .چون سعید جلیلی عضومجمع نظام است و  مصباح یزدی هم دشمن سرسخت رفسنجانی است . برای همین سعید جلیلی در نشست اخیرمجمع نظام دست خودرابرای سئوال کردن بلند نمود و با سردار بسجی محمدحسن فیروزآبادی درددل خصوصی داشته است .
همینطور ترکیب مثلثی محمدجواد باهنر کار چاق کن و آخوند دژخیم محسنی اژه ای و حداد عادل فامیل خامنه ای هم گوشه ای دیگر از سیاست برنامه ریزی شده همآهنگ علیه ی رفسنجانی در مجمع مصلخت نظام است. مهمتر اینکه صحبت خصوصی پاسدار تروریست احمدو حیدی وزیر دفاع دولت احمدی نژاد با رفسنجانی چشم گیر است .به خصوص اینکه وی در تصویری دیگر که یکی دارد با رفسنجانی بحث شایدهم جدل می کند چون موجب حیران شدن ناطق نوری ولی خنده ی پاسدار تروریست احمد وحیدی شده است .
از طرف دیگر قیافه آخوند احمد جنتی کنار آخوند موحدی کرمانی دو آخوند مخالف جدی رفسنجانی درجمع 3 آخوند دیگر هم دیدنیست.
بهرحال گزارش شده در این جلسه پاسدار شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي، گزارشي از آخرين تحولات و رخدادهاي سياسي، نظامي كشورهاي عراق، سوريه و يمن را به ويژه پس از تجاوزات هوايي عربستان سعودي به اين كشور، به اطلاع اعضا رساند.
بعلاوه در این جلسه تدوين سياست‌هاي كلي برنامه ششم توسعه رژیم وارونه ی ولایت فقیه ادامه يافت و هشت بند از اين سياست‌ها در بخش‌هاي انرژي‌هاي صنعت نفت، گاز، برق، محصولات پتروشيمي و امور كشاورزي، آب، منابع طبيعي و توسعه روستايي به تصويب اعضا رسيد.

 (تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص 
تصاویر جلسه مجمع تشخیص  6 اردیبهشت - 94
فرارودر جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبير شوراي عالي امنيت ملي، گزارشی از آخرين تحولات سياسی، نظاميی كشورهای عراق، سوريه و يمن را به ويژه پس از تجاوزات هوايی عربستان به اين كشور، به اطلاع اعضا رساند.در جلسه دیروز مجمع تشخيص مصلحت نظام كه به رياست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور اكثريت اعضا تشكيل شد، تدوين سياست‌هاي كلي برنامه ششم توسعه جمهوري اسلامي ايران ادامه يافت و هشت بند از اين سياست‌ها در بخش‌هاي انرژي‌هاي صنعت نفت، گاز، برق، محصولات پتروشيمي و امور كشاورزي، آب، منابع طبيعي و توسعه روستايي به تصويب اعضا رسيد.در ابتداي اين جلسه، شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي، گزارشي از آخرين تحولات و رخدادهاي سياسي، نظامي كشورهاي عراق، سوريه و يمن را به ويژه پس از تجاوزات هوايي عربستان سعودي به اين كشور، به اطلاع اعضا رساند. عکس های محمد کاظمپور ازاین جلسه را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment