Monday, April 27, 2015

تصاویر حواشی حضور وزیرکشور در مجلس

درادامه ی جنگ قدرت وثروت باندی که هرروز تند و تیزوجدی تر  می شود جنگ اطلاعاتی- امنیتی  هم چاشنی ومزید برعلت شده است برای اینکه این جنگ به مرحله رسیده که وزیرکشور روحانی به مجلس مدعی در رأس همه امور کشاند تا پیرامون پول های کثیف قاچاقجیان موادمخدر که قبلاً اشاره کرده بود توضیح دهد و پاسخگوی باشد. برای همین دو آخوند شاگرد و مرید مصباح یزدی حمید رسایی و روح الله حسینیان یار غار سعید امامی علیه وزیر کشور دولت روحانی هم تبلیغ و هیاهو ومعرکه گیری  عربده کشانه بر پاکردند .  البته  این عربده کشی  علیه وزیرکشور دولت روحانی در بازار مکاره که موازی سناریو سازی در  برخی از رسانه های خبری و مطبوعات همچون کیهان سربازجو شریعت نداری می باشد . بدون شک  هم ارتباط به حضورروحانی  و سخنرانی اش در همایش فرماندهان ناجا دارد . هم اینکه مرتبط  به رقابت انتخابات مجلس دوره ی دهم و تصاحب کرسی های آینده ی این مجلس دارد . ناگفته نماند که این رقابت ادامه و مکمل مخالفت با مذاکره هسته ای تیم مذاکره کننده ی هسته ای دولت روحانی می باشد.
 بهرحال عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در صحن علنی مجلس در رأس همه امور برای ارائه توضیحات در خصوص اظهاراتش مبنی بر ورود پول های کثیف به انتخابات حاضر شد. ، سپس در ابتدای جلسه علنی پس از ارائه توضیحات  مبنی بر 8 میلیارددلار آنتقال گاز وبنزین قاچاق  به برون مرز در سال  ودر آمدهای کلان قاچاق مواد مخدر درا دامه افزود رسانه ها اظهارات وی را به غلط انعکاس داده اند چون وی چنین منظوری نداشته است و در پایان خطاب به نمایندگان بازار مکاره اظهار داشت اگر از صحبت های من سوء استفاده شده است از شما عذرخواهی می کنم.آنگاه از تریبون مجلس پایین آمد ولی تعداد زیادی از نمایندگان اطراف وی جمع شدند.  ازجمله روح الله حسینیان مدافع سعید امامی و عضو فراکسیون اصولگرایان نزد وزیر کشور  رفت و در هنگام گفتگوی وی با وزیر کشور، صداها بالامی رود.  جالب  اینکه نمایندگان چندین بار با ختم صلوات قصد داشتند موضوع را فیصله دهند اما هر بار مجددا درگیری لفظی ادامه پیدا می یابد. طوریکه  امیری سخنگوی وزارت کشور نیز در مقام دفاع از  وزیر کشور وی  وارد گود می شود. بالاخره پس از گذشت دقایقی وزیر کشور با پادرمیانی نمایندگان از مجلس ارتجاع خارج شد.

 (تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس
(تصاویر) حواشی حضور وزیرکشور در مجلس 
فراروعبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس توضیحاتی را در مورد اظهاراتش درباره ورود پول‌های کثیف در انتخابات به نمایندگان مجلس ارائه داد.به گزارش فرارو، در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور برای ارائه توضیحات در خصوص اظهاراتش مبنی بر ورود پول های کثیف به انتخابات در صحن علنی مجلس حاضر شد.پس از ارائه توضیحات رحمانی فضلی به نوعی اعلام کرد رسانه ها اظهارات وی را به غلط انعکاس داده اند و چنین منظوری نداشته اند و در پایان خطاب به نمایندگان اظهار داشت اگر از صحبت های من سوء استفاده شده است از شما عذرخواهی می کنم.سپس از تریبون مجلس پایین آمد و تعداد زیادی از نمایندگان اطراف وی جمع شدند. روح الله حسینیان عضو فراکسیون اصولگرایان نیز نزد وزیر رفت و در هنگام گفتگوی وی با وزیر کشور، صداها بالا رفتمهر گزارش داده است که نمایندگان چندین بار با ختم صلوات قصد داشتند موضوع را فیصله دهند اما هر بار مجددا درگیری لفظی ادامه پیدا کرد. به نظر می رسید امیری سخنگوی وزارت کشور نیز در مقام دفاع از وی برآمده بود. بالاخره پس از گذشت دقایقی وزیر کشور با پادرمیانی نمایندگان از مجلس خارج شد. عکس های حمید فروتن عکاس ایسنا از جلسه امروز مجلس با حضور وزیر کشور را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment