Monday, September 8, 2014

تصاویر روحانی پس ازز یارت رفت به عیادت رهبر ولایت

تصاویر روحانی پس ازز یارت رفت به عیادت رهبر ولایت در بیمارستان بدلیل جراحی پروستات  18شهریور-93
خبرکمیک و تراژدیک
کمیک برای مخالفان وتراژدیک برای موافقان خامنه ای
خبررسانی گسترده ای که پیرامون سر ازبیمارستان در آوردن ناگهانی و زیرتیغ  جراحی  رفتن  سید علی خامنه ای شده نشان از آن می دهد که هم میهنان آزاده عجیب عجله دارند یا منتظر دریافت خبرخوش هستند. یعنی خبرملحق شدن وی به رهبرش .
بعنوان پیش در آمد بی ربط نیست نقل شود روزی یک معتادی به یک دوست قاچاقچی معتاد وخسیس  می گوید تو که در زنده بودنت خیرت به کسی به ویژه بمن نرسید چه موقع می میری که از جوشانده و عصاره ی تو یه شیره یا عصاره ای بدست آید تامن به نوایی برسم و با مصرف آن حسابی نشئه شوم؟
همچنین اوایل انقلاب در تریاک های کوپنی که زمان شاه از سوی داروخانه ها به معتادین هرماه داده می شد گفته می شدرنگ  لول تریاک ها  تغییر کرده و سیاه شده بود .چون ترکیبی با طحال گاو بود که مصرف آن مهلک و کشنده بود. پس از آن تعدادی از معتادین تریاکی های بیچاره مردند. چون شیوه ای مکتبی برای ترک عمل تریاکی ها بود .غافل از آنکه موادهای مخرب نابود کننده صنعتی جایگزین تریاک می شود که ریز ودرشت و پیر وجوان و زن ومرد و دختر وپسر وکودک را در برمی گیرد و قربانی می شوند.
اکنون به نظر می رسد که پس ازرئیس جمهور شدن حسن روحانی ومطرح شدن مذاکرات توافق هسته ای که ناشی از تحریم ها و بحران اقتصادی ووحشت از قیام عمومی است پاسداران تصمیم گرفته اند با انتقال جنس مواد دار به بیت رهبری یه جورایی  سناریوی سید احمد خمینی درموردسید علی خامنه ای پیاده شود و وی  نزد سیداحمد خمینی و پدرش برود . یاشبیه مهدوی کنی شود . چون گویا خامنه ای با اتخاذ  سیاست شل کن سفت کن متناقض ودو پهلو گویی بطورکامل بااین ارگان  پاسداران علیه ی مذاکرات توافق هسته ای همسویی ندارد . برای همین بیماری مزمن پروستاتش یکباره حاد شده و سر از بیمارستان  در آوردتا مجبور شودزیر تیغ جراحی برود . چون تا حال این بیماری پروستات وی با مسکن تریاک درمان و  مهار و تحمل می شده است . ولی بدلیل مصرف جنس مواد دار و رشداین بیماری تیغ جراحی لازم شده است.
اماچون خبر عمل جراحی ناگهانی بود موجب سراسیمگی روحانی شد. طوریکه  به جای سفربه قزاستان سریع خودش رااز مشهد به  بیمارستان بالای سر رهبرش  در تهران رساند تا از وی عیادت کند  وبر پیشانی اش  به جای مهر نماز بوسه زند . ضمناً جزو اولین نفری باشد که بدیدارش رفته باشد.
بهرحال معلوم است سیدعلی در بیمارستان مرفین به وی تزریق می شود تا جای بساط منقل ووافور و نشئگی را پر کند . امکان دارد پس از مرخص شدن خامنه ای و بازگشت به بیت نوع عملش تغییر کند. یعنی مورد موادمخدرهای سریع نشئه زا جای نشئگی زمان بر منقل ووافور وتریاک را بگیرد . اما تهدیدش این است  مدت زمان این نوع نشئگی مثل تریاک نیست و کوتاه مدت است ونمی تواند دردیدارهایش مثل گذشته با روضه مبسوط خواندن و هذیان گویی کردن مخ زنی کند یاتحلیل جامع پیرامون همه مسایل داخلی ومنطقه ای و جهانی ارائه دهد.
بگذریم سئوال است آیا  به تیغ جراحی سپردن پروستان رهبر ام القرای جهان اسلام می تواند منتهی به شانس خرما وحلوا خوری مردم ایران و شادی وپایکوبی شان شود. به ویژه موجب حال کردن و خوشحالی رفسنجانی گردد که سالیان درازی انتظارش را می کشد تا سیدعلی برود وجایش را بگیرد. باید منتظر ماند و شاهد بود که داستان چیست و این سناریو به کجا ختم می شود؟ در هر صورت من که بخیل نیستم . زیرا همچون مردم ناراضی آرزو دارم سیدعلی نزد رهبرش و بقیه رفقایش که رفتند برود تا سبب شور وشادی در ماتم سرا  یاا یران گورستان شده برپاگردد.
مهمتراینکه اگرسیدعلی هرچه زودتر برود شایدموجب تغییرات در سیاست تبعیض و فیلتر و سانسور و تبعیض در این شبکه ی مجازی بالاترین شود وقدرت حامیان سیدعلی خامنه ای در این شبکه کاسته شود تا نتوانند لینک های داغ شده ی مرا مثل قبل و به خصوص روز گذشته فیلتر کنند تابه صفحه داغ یا اول نروند .
 ناگفته نماند گفته می شود وصف العیش نصف العیش . حال با این خبر طنزحال کنید تا به امید آنکه خبرهای خبرخوش  واقعی مردنش برسد
  
فراروحجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز دوشنبه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عیادت کرد.رییس جمهوری قرار بود صبح امروز از مشهد مقدس به کشور قزاقستان سفر کند اما به دلیل عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و اطلاع از روند معالجه و سلامتی معظم له به تهران بازگشت.حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در یک بیمارستان دولتی تحت عمل جراحی قرار گرفتند.


No comments:

Post a Comment