Friday, September 26, 2014

تصاویر نشست ظریف با کری و اشتون

یک زمانی افرادی که اهل آبکی بودند و می نوشیدند وقتی بابرخی از دوستان شان روبرو می شدند که اینان خندان  وسرحال  وخوش صحبت وبذله گو بودند چون ناشی از سرخوشی مصرف آبکی بود . از سوی برخی از دوستان رندشان برای اینکه تفهیم شود که آبکی مصرف کردند مورد مخاطب واقع می شدند و اصطلاحی در موردشان بکار برده می شد که گفته می شد عجب حال مامانی داری تو وعجب حال خرابی دارم من !
حال داستان محمدجوادخان ظریف وزیرامورخارجه رژیم داعشی ولایت فقیه است که مشخص نیست چگونه است.  یا بهتراست گفته شود چه مصرف می کند که همیشه خندان و سرحال و خوش ودرحال خندیدن است؟ به ویژه در رژیم داعشی ولایت فقیه که خنده نوبر است و شاد بودن حرام  یاجرم است . چون فراموش نشده که خمینی شیاد به مناسبت فراررسیدن نوروز چه پیامی دادو گفت باید مردم ایران  به جای برگزاری مراسم جشن نوروزی بروند در گورستان ها و سر گور کشته شدگان جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایرات و عراق حضور یابند وبرای مردگان شان فاتحه بخوانند وافزود لاکن هرچه می توانید گریه کنید، چون گریه کردن ثواب دارد ؟ اما آنچه مهم است محمدجوادظریف آبکی مصرف نمی کند چون می داندحرام است . مهمتراینکه نوشیدنش 74 ضربه شلاق دارد .پس بایدمعجون خنده زای دیگری مصرف کند که دایم چنین شنگول و خندان است . طوریکه دردیدار وی با وزرای امور خارجه  آمریکا و کاترین اشتون در نیویورک یا نشست سه جانبه فقط وی خندان  و ۀن 2 نفر خیلی جدی  وکمی عصبی اند. در صورتیکه اگر چنانچه ضمن مذاکره   این نشست هسته ای  که گفته شده پیشرفت‌های حاصل شده طی ده روز گذشته  مورد  بررسی قرار گرفته و محور چگونگی ادامه مذاکرات انجام شده بحث شده حرف  خنده داری زده شده باید سه تایی بخندند ونه فقط یکی خندان ودوتای دیگردلخورباشند . بهرصورت اگر شما دلیل خندان و شاد بودن همیشگی محمد جواد ظریف رامی د انید لطفاً ازبیان آن دریغ نورزید تا من بدانم و از ابهام بدرآیم .
جالب اینکه پاسدار اسماعیل کوثری که عضو پایداری  مصباح یزدی و مجلس مدعی در رأس همه امور است گفته دیدارهای روحانی و ظریف در نیویورک خودسرانه بوده وپس از بازگشت باید پاسخگوی باشند  وتهدید کرده ظریف به مجلس فراخوانده می شود تاجوابگوی باشد . مشخص است که ظریف موقع بازجویی زیر چترسئوال وپرسش واقع شدن دیگر نمی نواند خندان یا حال مامانی داشته باشد.
 
 
.فرارووزرای امور خارجه ایران و آمریکا و کاترین اشتون در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردندنشست سه جانبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، جان کری وزیر خارجه آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه در نیویورک برگزار شد.این نشست با هدف ارزیابی روند مذاکرات هسته‌ای و پیشرفت‌های حاصل شده طی ده روز گذشته و بررسی نحوه ادامه مذاکرات انجام شد. عکس های ایرنا از این نشست را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment