Tuesday, September 16, 2014

تصویر تعجب یک کودک از دیدن اوباما!

تصویر تعجب یک کودک از دیدن اوباما!
گر سر وکارت به کودکی فتاد،  باید زبان کودکی گشاد. 26 شهریور -93
قیافه ی نیمه خندان باابروی پرچین اوباما در نگاه کودک بغل کرده بانگاه حیران تبدیل به سوژه ای شده با عنوان " تعجب یک کودک از دیدن اوباما! اما گذشته از اینکه از اینگونه صحنه های تاکتیکی- نمایشی زیاد از مسئولان رژیم ولایت فقیه را شاهد بوده ایم. به ویژه از سوی آق ممود احمدی نژاد که موقع بغل کردن کودکان جای تعجب، اشک کودکان را در می آورد . ولی سئوال است هدف اوباما ازا ین عمل کودک بغل کردن چه بوده است؟ کدوم یک از این نفربیشتر تعجب زده شدند ؟ آیا خنده اوباما زورکی و تقلبی و تبلیغاتی یا واقعیست؟ همچنین سئوال است اگر چنانچه اوباما زن  یا مادربود با وجود این تصویر می توانست مادر یا کدبانوی خوبی باشد. یابهش میاد که بچه داری کند؟ شما در این موردچه فکر می کنید؟ برای چه  اوباماسراغ این کودک  بعنوان دوست جدید رفته و برایش شکلک در آورده تا شاید کودک را به واکنش خنده وادارد ؟ آیا قصددارد روی این دوست جدیدش سرمایه گذاری کندتا در آینده مثل خودش رئیس جمهور آمریکا شود؟ آیا تلاش کرده ازتجربیات سیاست مماشات کودکانه اش در دمشق و بغداد و تهران در برقراری  ایجادرابطه یا کانال زدن با این کودک استفاده نماید؟ یانکنه از ترکش ترس داعش است که بعنوان سنگر پناه به این کودک برده و چنین بچه دوست یا بچه بازی در آورده است؟ چون گفته می شود گر سر وکارت به کودکی فتاد باید زبان کودکی گشاد. یا گر سروکارت باکودکی بود، باید زبان کودکی آغاز ننمود.
بگذریم ممکن است اوباما  از کپی زتجربه آق ممود احمدی نژاد  استفاده کرده باشد که در یکی از سفرهایش به آمریکا نقل کرد که در آمریکا آنقدر معروف ومشهور ومحبوب شده است که مشاهده نمود از پشت شیشه خود رو کودکی  که توی بغل مادرش درپیاده روی خیابان وی را می بیند ناگهان با درازکردن انگشت دست خود بطرف آق محمود داد میز نه و  به مادرش میگه مامی  محمود احمدی نژاد یا مامی مانکی . بنابراین گویا اوباما هم با تقلید از آق ممود از این روش بغل کردن کودک استفاده کرده است .
 بهرحال عجیب است آنقدر اوباما در سوریه دست روی دست گذاشت و منفعلانه برخورد کرد وحمایت از مخالفان سوری نکرد که فرصت برای روس های فرصت طلب  آماده شد تا موازی رژیم ولایت فقیه داعشی از بشار اسد حمایت کنند و موجب سرکوب مخالفان سوری و تضعیف شان گردد . تا دستگاه امنیتی سوریه و سپاه قدس وفرمانده تروریست آن قاسم سلیمانی  بتوانند داعش را ساخته  و پرداخته کنند و مقابل مخالفان سوری  وارد صحنه  کنند یا قرار دهند تا بمرور موجب تقویت  و قدرت  شان شود . طوریکه  در ادامه توانستند وارد خاک عراق شوند و مرتکب جنایت علیه ی بشریت گردند. آنچنانکه داعش تبدیل به تهدید نه سوریه و عراق و منطقه که کشورهای غربی شده است . در صورتیکه وباما با یک کودک شوی کمدی اجرا کرده است. واقعاً که خیلی مسخره است  نادیده انگاشتن  کشته  شدن روزانه بیشمار کودکان سوری وعراقی بدلیل سیاست های غلط آمریکا که در این دو کشور اعمال شده که مکمل این سیاست ومداخله گری رژیم ولایت فقیه و سپاه قدس وحزب الشیطان لبنان در این دوکشور بوده استريال اما اوباما بیش از حد مهربان و کودک نواز  یا بچه دوست شده ا ست!
باراک اوباما در صفحه فیسبوکش عکسی با کودکی را منتشر و از آن با عنوان «دوست جدید» خود یاد کرده است.صفحه فیسبوک رئیس‌جمهور آمریکا پس از منتشر کردن این عکس ظرف 10 ساعت، 586 هزار لایک گرفته است؛ ضمن اینکه 14 هزار نفر هم زیر عکس نظر خود را درباره دوست جدید باراک ابراز داشته‌اند.همچنین حدود 14 هزار نفر هم این تصویر را به اشتراک گذاشته‌اند. باراک اوباما علاقه ویژه‌ای به کودکان دارد و معمولاً در دیدارهای مختلف خود، با خردسالان خوش و بش می‌کند و سر به سر آنها می‌گذارد.


No comments:

Post a Comment