Tuesday, January 13, 2015

تصاویر دستگیری 69 با اتهامات سارق و زورگیر در تهران!

 
 خیلی سال است که شوربختانه جوانان متعلق به خانواده های فرودست جامعه تبدیل به مرغ عزا و عروسی شده اند . زیرا که هم با تبلیغات همراه با وعده ها راهی میادین جنگ خانمانسوز می شدند . هم اینان به  نمایشات انتخابات کشانیده می شوند تا ادعای مشروعیت پوشالی  برای رژیم نامتعارف  ولایت فقیه شود که آری  رژیم ولایت فقیه پایگاه اجتماعی دارد و درست ادعا می شود خامنه ای رهبر مسلمین جهان  وام القرای جهان اسلام است .مهمتراینکه خامنه ای بتواند ادعا کند که رژیم ولایت فقیه دمکراتیک ترین کشور منطقه است . همینطور از این جوانان در مراسم عزاداری ماه محرم و دیدار واستقبال ها ازسرکردگان رژیم ولایت فقیه بعنوان سیاهی لشکر اشتفاده می شود . اما از طرف دیگر هرزمان که دامنه ی اختلافات جناحی و باندی بالا می گیرد و بحران های گوناگون از جمله بحران اقتصادی حاد می شود . به خصوص  که  کاهش قیمت نفت و گرانی 30% قیمت نان موجب افزایش ضریب نارضایتی اجتماعی شده است . پس تا احساس می شود که امکان وقوع اعتراضات ضد حکومتی می رود . بلافاصله ی مکمل سیاست نخ نما شده ی افزایش  اعدام ها، از سیاست سرکوب وضرب و شتم و بگیر وببندهای جمعی و خیابانی استفاده می شود .تا فضای انفجاری جامعه از کنترل خارج نگردد.
برای همین اکنون بدلیل سخنرانی انتقادی علی مطهری در مجلس مدعی در رأس همه امور که موجب قطع سخنرانی وی وحمله فیزیکی گروهی به وی شد. آنگونه که علی مطهری بر زمین افتاد ودستش مجروح شد که چرا خواهان رفع حصر خانگی موسوی وکروبی و زهرا رهنورد شده وتأکید برغیر قانونی بودن این اقدام کرده است ؟ از طرف دیگر تعداد 50 عضو حمله کننده ی پیرو مصباح یزدی و خامنه ای و آلت فعل پاسداران در مجلس علیه ی علی مطهری شکایت کرده وخواهان بازبینی پرونده ی صلاحیت وی ولغوآن شدند تا ثابت کنند بقول مرندی نمایندگان تحمل 2 دقیقه سخنرانی وی را ندارند.
همچنین بدلیل سخنرانی روحانی در همایش اقتصادی که اشاره غیر مستقیم به رانتخواری اقتصادی پاسداران کرد . لذا یک جبهه ی متشکل و گسترده ی شامل سپاه و مطبوعات وابسته و همسو به سپاه و جبهه ی متحد اصولگرایی و باند مؤتلفه و اعضای مجلس در رأس همه امور ودستگاه فاسد قضاییه و نیروی انتظامی علیه ی روحانی و دولت ائتلافی و علی مطهری تشکیل  وفعال شده است . برای همین تا روحانی به بوشهر سفر کرده است تا با شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود جواب انتقادات وتهاجمات رقیب منتقد دولت ومخالف توافق مذاکرات هسته ای را داده باشد . درجا نیروی انتظامی وارد صحنه شد و خبر تاکتیکی – تبلیغاتی- تکراری داد که  69 سارق حرفه‌ای مرتبط با جرایم دزدی منزل، خودرو، زورگیری، کیف قاپی و جرائم جنایی دستگیر شدند. بدون آنکه هر گز گفته شود ریشه ی این خلاف های اجتماعی  چیست؟ چندسال است که خبر از اینگونه عملیات ودستگیری ها داده شده است؟ چرا به جای متوقف شدن، رشد داشته است ؟ ولی برای بزرگنمایی ادعا شده این افراد که در ۱۲ باند مختلف در سطح شهر اقدام به سرقت می‌کردند در بررسی‌های پلیس محدوده سرقت این افراد و همچنین محل سکونت و پاتوق آنها شناسایی شد و سحر‌گاه امروز پلیس آگاهی تهران طی عملیاتی ضربتی در تهران و ۸ شهرستان حاشیه‌ای تهران توانست ۶۹ نفر از سارقین حرفه‌ای را دستگیر کند. پلیس نه از موضع علت ومعلولی و بررسی و علت یابی وجرم شناسی که بنابر دستور صادره از بالا  در ۱۵ روز اخیر به شناسایی سارقان حرفه‌ای با سابقه کیفری پرداخته و در راستای این موضوع، این سارقان حرفه‌ای با جرایم مرتبط با دزدی منزل، خودرو، زورگیری، کیف قاپی و یک باند ۴ نفره مربوط به جرائم جنایی دستگیر شدند. اما جرایم نه همچون متهمان اختلاس 3 هزارمیلیارد تومان بانکی  و سایر زمین خواران وغارتگران واختلاس گران ومحتکران های نجومی  که دستگیر نمی شود که ۶ نفر از دستگیر شدگان مال‌خر اموال دزدی بودند، برخی از آنها نیز با سلاح سرد اقدام به سرقت اموال از موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های باربری می‌کردند. تعدادی از این سارقان نیز سارقان قطعات خودرو به خصوص کامپیوترهای خودرو بودند.۷ نفر از این سارقان نیز اقدام به سرقت کامپیوترهای خودرو‌ها می‌کردند و اموال مسروقه را در کارگاهی در اسلامشهر تمیز کرده و برچسب و هولوگرام جعلی به آن نصب می‌کردند تا در شهرستان‌ها به فروش یرسانند.

بهرحال می بینید چگونه در حکومت عوامفریبان و غارتگران تصویر مارکش ومار قالب کن شتر با بارش می رود، ولی لنگ پشه کوره گرفته می شود؟ به قیافه ها نگاهک نید تا بهتر بدانید معنی زورگیر وسارق و ....کیست؟
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران
(تصاویر) دستگیری 69سارق و زورگیر در تهران 
فرارو- 69 سارق حرفه‌ای مرتبط با جرایم دزدی منزل، خودرو، زورگیری، کیف قاپی و جرائم جنایی دستگیر شدند.این افراد که در ۱۲ باند مختلف در سطح شهر اقدام به سرقت می‌کردند در بررسی‌های پلیس محدوده سرقت این افراد و همچنین محل سکونت و پاتوق آنها شناسایی شد و سحر‌گاه امروز پلیس آگاهی تهران طی عملیاتی ضربتی در تهران و ۸ شهرستان حاشیه‌ای تهران توانست ۶۹ نفر از سارقین حرفه‌ای را دستگیر کرد.پلیس در ۱۵ روز اخیر به شناسایی سارقان حرفه‌ای با سابقه کیفری پرداخته و در راستای این موضوع، این سارقان حرفه‌ای با جرایم مرتبط با دزدی منزل، خودرو، زورگیری، کیف قاپی و یک باند ۴ نفره مربوط به جرائم جنایی دستگیر شدند.۶ نفر از دستگیر شدگان مال‌خر اموال دزدی بودند، برخی از آنها نیز با سلاح سرد اقدام به سرقت اموال از موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های باربری می‌کردند. تعدادی از این سارقان نیز سارقان قطعات خودرو به خصوص کامپیوترهای خودرو بودند.۷ نفر از این سارقان نیز اقدام به سرقت کامپیوترهای خودرو‌ها می‌کردند و اموال مسروقه را در کارگاهی در اسلامشهر تمیز کرده و برچسب و هولوگرام جعلی به آن نصب می‌کردند تا در شهرستان‌ها به فروش یرسانند. عکس های عرفان کوچاری عکاس تسنیم، امید وهاب زاده عکاس ایسنا و هوشنگ هادی عکاس ایلنا از دستگیری این سارقان را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment