Monday, January 12, 2015

تصاویر عیادت‌لاریجانی از ملاحسنی در منزلش در ارومیه

هر چیزی یک تاریخ مصرفی دارد . در مورد آدم ها هم اینگونه است . به خصوص در رژیم ولایت فقیه که تاریخ مصرف مهره ها بستگی به دوری ونزدیکی شان به کانون قدرت دارد . برای اینکه ارزش گذاری در این رژیم نه برحسب ضابطه و تخصص و صلاحیت ها که براساس رابطه باند بازی و سرسپردگی ومجیزگویی رهبرولی فقیه مطلقه دارد . چون رهبرولی فقیه مطلقه نه قدرت و اختیار تام بدون پاسخگویی دارد که ماورای قانون اساسی عمل می کند و هرمهره ای را بخواهد عزل ونصب می کند. بطور مثال  یک زمان که نیاز شدید به ملاحسنی نماینده رهبر ولی فقیه و امام جمعه ارومیه بود . بشدت وی تحویل گرفته می شد . طوریکه  خطبه های نماز جمعه اش هرهفته از سوی مطبوعات و رسانه های خبری بازتاب داده می شد. البته موازی خطابه خوانی هفتگی اش ، جملات قصار با مزه ای هم چاشنی کلامش  می شد که بازگویی اش موجب خنده و شادی شهروندان ایرانی می شد .خلاصه تبدیل به یکی از معروف ترین چهره های رژیم ولایت فقیه شده بود .  چونگذشته از اینکه نقش درمعرفی وبازداشت فرزندش داشت که سپس اعدام شد موجب شد تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد. هنینطور موضع تندی علیه ی منتقدان خامنه ای داشت. ولی همینکه مدتی پیش در یک گفتگوی مطبوعاتی ابراز ندامت و پشیمانی از معرفی فرزند واعدامش کرد . باعث شد تاسررسید تاریخ مصرفش به سرآید . آنگونه که ملاحسنی از صحنه ی سیاست حذف و بیمار شد . لذا به جای  عیادت  اعضای بیت  خامنه ای از ملاحسنی ،  اما گزارش شده علی لاریجانی رئیس مجلس مدعی در رأس همه امورکه برای شرکت در همایش وحدت صوری و امنیت شعاری به ارومیه سفر کرده با حضور در منزل ملاحسنی نماینده سابق  رهبررولی فقیه در استان آذربایجان غربی و صدالبته امام جمعه ی سابق ارومیه از وی عیادت کرد. بلی تاریخ مصرف مهره ها چنین به سر میاد . درصورتیکه هنوز احمد جنتی تاریخ مصرف دارد.
بهرحال وقتی توی مجلس  مدعی در رأس همه امور موقع سخنرانی پیش از دستور  علی مطهری شعار مرگ بر فتنه گر  علیه اش سرداده می شود که چرا  اشاره بر رفع حصر کروبی وموسوی و زهر رهنوردکرده  و تأکید بر غیر قانونی بودن این ا قدام نموده است . درحالیکه  علی لاریجانی با جاخالی دادن ، ریاست را برعهده ابو ترابی معاون اولش گذاشت  تا در درگیری و برخورد فیزیکی پیش آمده  با علی مطهری حضور نداشته باشد . زیرا که براثرحمله و فشار باند خامنه ای – مصباح یزدی – سپاه به  علی مطهری  وی برزمین  می افتد و دستش زخمی می شود . بنابراین دیگر جای سئوال باقی نمی ماند که چرا تاریخ مصرف ملاحسنی معروف به سر آمده است ؟
اما بی ربط نیست که اشاره به یک گفته ی باحال ملاحسنی شود که در دوران خاتمی در ستون  روی خط آفتاب یا پیام های مردمی روزنامه ی آفتاب یزد بازتاب داده شد . ملاحسنی که تنها امام جمعه ای بود که مسلح درنمازجمعه حضور می یافت وخطبه می خواند . روزی در مورد بازگویی یک خاطره ی  در درگیری های مسلحانه  با مخالفین در ارومیه گفته بود به ازای هر گلوله ای که به سمت وی شلیک می شد با شلیک  750 گلوله جواب می داده است .در جواب این ادعا یک اصفهانی رند پیام داده بود. مگر ملاحسنی موقع درگیری مسلحانه بغل زرادخانه ی نظامی سنگر گرفته بود که دسترسی به این همه گلوله یا فشنگ داشت؟
حال خود قضاوت کنید .درسته احمد جنتی روی صحنه باشد ولی ملا حسنی بامزه ومسلح که موجب خوشخالی وخنده همگان بود خانه نشین شود  وتاریخ مصرفش به سر آید؟
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی
(تصاویر) عیادت لاریجانی از حجت‌الاسلام حسنی 
فرارولاریجانی با حضور در منزل نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی از وی عیادت کرد.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در همایش وحدت و امنیت به ارومیه سفر کرده است با حضور در منزل حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه از وی عیادت کرد. عکس های خانه ملت در این رابطه را می بینید.

No comments:

Post a Comment