Thursday, January 22, 2015

تصاویر نامه خواهران بسیجی به "اولاند" تحویل سفارت شد

 
 ادامه ی سناریوی مخالفت بادولت روحانی و روند تیم مذاکره کننده ی توافق هسته ای هرروز با پوشش  وترفند جدید تبلیغاتی از سوی منتقدان دولت دنبال می شود . برای همین موازی مخالفت ها در مجلس مدعی همه امور و مطبوعات ورسانه های خبری حامیان خامنه ای و پاسداران  اکنون نوبت مانور تبلیغاتی ساندیس خوران بسیجی رسیده است که زیر چتر دانشجویان بسیجی ایفای نقش کنند . بهانه هم اعتراض به حادثه تروریستی پاریس و کاریکاتور حضرت محمد است . بنابراین وقتی 36 سال باشد که دین ابزار قدرت و ثروت وعوامفریبی شده باشد، نتیحه جزاین نمی تواند باشد که نماینده ی حداقل نیمی از جمعیت کشور که زنان هستند . همینطور  نماینده چند میلیون دانشجوی دختران دردانشگاه های سراسر کشور این 3 دختردانشجوی بسیحی سیاهپوش چادری شوند که بفرمان برنامه ریزان و صحنه گردانان پشت پرده محور اقدام تروریستی پاریس که منجر به تجمع اعتراضی ونمایشی ساندیس خوران با عنوان دانشجویان بسیجی جلوی سفارت فرانسه در تهران شد که از سوی نیروی انتظامی حمایت می شدندو شعار "سفیر فرانسه اخراج باید گردد"  و  "ظریف باید عذرخواهی کند" که چرا به فرانسه سفرکرد وبا فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه دیدار نمود . اکنون نیز این 3 دانشجوی بسیجی دختر سیاهپوش  که خواهران بسیجی دانشگاه های تهران معرفی شدند نامه بر دست جلوی سفارت فرانسه در تهران رفتند تادو نامه خطاب به اولاند و ملت فرانسه به سفارت فرانسه تحویل دهند. موضوع این نامه‌ها پیرامون حجاب و همچنین اعتراض به توهین به حضرت محمداست، که یکی خطاب به رئیس جمهور این کشور و دیگری خطاب به ملت فرانسه بوده است. 
آیا توهین به زنان ایرانی و  دانشجویان دختر دانشگا ه تهران و سایر دانشجویان دختر سراسر کشور نیست که این  3 خواهر بسیجی  نماینده شان شده باشد؟ آیا در 36 سال گذشته دین در جایگاه رسمی و سنتی اش بوده و ابزار نشده و مورد سوأ استفاده واقع نشده و بطور ابزاری حاکمان علیه مردم ایران بکار گرفته نشده است؟
آیااجرای این صحنه های نمایشی اعتراضی تکرار فتوای مرگ سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی از سوی خمینی نمی باشد که  هدف  توجیه انحراف اذهان عمومی از  سرکشی جام زهر ناشی از جنگ خانمانسوز 8 ساله ی موهبت الهی ایران وعراق بود؟بالاخره اینکه آیا تلاش  منتقدان دولت روحانی مبارزه ومخالفت کردن با مذاکرات توافق هسته ای و به شکست کشانیدنش نیست؟
 (تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به
(تصاویر) نامه خواهران بسیجی به

فرارونامه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ به سفارت فرانسه خطاب به اولاند و ملت فرانسه تحویل داده شد.کهرام مسئول خواهران بسیج دانشجویی تهران بزرگ از تحویل ۲ نامه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ به سفارت فرانسه خبر داد.موضوع این نامه‌ها پیرامون حجاب و همچنین اعتراض به توهین به رسول مکرم اسلام است، که یکی خطاب به رئیس جمهور این کشور و دیگری خطاب به ملت فرانسه است.نامه‌های مذکور توسط جمعی از خواهران دانشجو به نمایندگی از خواهران دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ، رأس ساعت ۱۲:۳۰ به سفارت فرانسه تحویل شد. عکس های امین خسروشاهی عکاس ایسنا از تحویل این نامه ها را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment