Monday, March 9, 2015

این دختر، بخاطر اشتباه پزشکی نابینا شد

این دختر، بخاطر اشتباه پزشکی نابینا شد
وقتی دانشگاه ها مدارک قلابی می دهند ومعیار پزشکی نه خدمات رسانی برجسب سوگند پزشکی ووفاداری به این سوگند است که  تلاش و سبقت گرفتن از همکاران است چگونه بیشتر بیماران سرکیسه شوند؟ برای همین است که نتیجه بهتر از این نمی شود که جراح چشم به جای  اینکه  چشم درمان کند چشم کور کرده است .یعنی جای زیر ابرو برداشتن چشم کور کرده است . از سوی دیگر چرا همانگونه که تازگی اقدام جنایت علیه ی بشریت در زندان رجایی شهر به وقوع پیوست و چشم یک متهم با عنوان قصاص کور شد .دستگاه فاسد قضاییه دراجرای قوانین ضدبشری 1400 ساله پیش  تبعیض قایل می شود و این جراح  راهمچون اسید پاشان قصاص نکرده است ؟ مهمتراینکه گناه این دختر نوجوان چیست که باید قربانی سهل انگاری یا بی تجربگی به ا صطلاح دکتر چشم پزشک شود؟
یک دختر 14 ساله که در زمان تولد با مشکل ضعف دید به دنیا آمد، برای بهبود میزان دید، چشمانش را دو بار به تیغ جراحی سپرد. چشم چپ او در سال 81 و چشم راستش در خرداد 93 جراحی شد و هر بار چند روز بعد از عمل، چشمش عفونت کرد و حالا از هر دو چشم نابینا شده استروزنامه قانون نوشتباز هم مریوان، باز هم خطای پزشکی و باز هم دختری که دنیایش با تیغ جراحی تاریک شده است. قرار بود رشته انسانی بخواند و معلم شود، قرار بود مانند سایر همسالانش بزرگ شود، عاشق شود، ازدواج کند و مادر شود؛ اما می‌گوید با دنیای تاریکش کنار آمده تا بتواند برای زندگی تنها در آینده آماده شود. خط بریل را یاد گرفته تا بتواند به آرزوی معلم شدنش برسد. لبخند می‌زند و برایم از اشک‌هایی که در تنهایی و گاهی ناامیدی از آینده می‌ریزد، از ترس تنها ماندن در دنیای بزرگسالی می‌گوید. می‌خندد و آرزو می‌کند همچون دختری عادی در جامعه پذیرفته شود.
 «
سنور» یک دختر 14 ساله است که در زمان تولد با مشکل ضعف دید به دنیا آمد و برای بهبود میزان دید، چشمانش را دو بار به تیغ جراحی سپردچشم چپ او در سال 81 در بیمارستان فارابی و چشم راستش در خرداد 93 در بیمارستان نگاه، جراحی شد و هر بار چند روز بعد از عمل، کل قرنیه و شبکیه و سیستم عصبی چشم سنور عفونت کرد و حالا از هر دو چشم نابینا شده است

No comments:

Post a Comment