Sunday, March 1, 2015

تصاویر تجمع اعتراضی - صنفی فرهنگیان

 
درشرایطی که سیاست سرکوب و سانسور اعمال شده از سوی برخی از نهادهای حکومتی همچون دستگاه فاسد قضاییه ونیروی انتظامی وسپاه و بسیج و وزارت اطلاعات ادامه دارد، زیرا که وابسته به رهبر ولی فقیه همکاره اند .طوریکه لحظه ای صدور احکام اعدام  و اجرای آن درون سیاهچال ها و ملأ عام فروکش نمی کند .همانگونه که سیاست سانسور مطبوعات و شبکه های مجازی اطلاع رسانی و فیلترکردن فیس بوک با شدت  اعمال می گردد .
از سوی دیگر مجوز برپایی تجمع و راهپیمایی و آکسیون اعتراض به دانشجویان وکارگران  و زنان داده نمی شود . طوریکه چندروز دیگر 7 مارس روز جهانی زن است .محال است که مجوز برگزاری آزاد جشن  درچنین روزی به زنان ایرانی داده شود .  
همچنین  در حالیکه دامنه ی رقابت واختلافات جناح و باندهای درگیر جنگ قدرت و ثروت هرروز حادتر می شود . زیراکه ربط به پیگیری مذاکرات توافق هسته ای وبرگزاری انتخابات مجلس دهم مدعی در رآس همه امور و ریاست جمهوری دوره ی دوازدهم دارد.
مهمتراینکه بدلیل عدم لغو تحریم ها بحران اقتصادی همراه با رشد واردات وتورم وگرانی وفقر وبیکاری و شکاف طبقاتی ادامه دارد . بنابراین بدون شک فشاری که برروی قشر فرهنگیان وارد می شود بسیار زیاد است .آنچنانکه هیچ تناسبی بین شغل پرمسئولیت معلمی ودر آمد یا حقوق ناچیز شان وجود ندارد .لذا طبیعی است است که حق مسلم فرهنگیان به و یژه  معلمان می باشد تا اقدام به تجمع اعتراضی کنند تا قادرباشنداز حق وحقوق پایمال شده شان دفاع نمایند . فراموش نشود که در مدت 36 سال گذشته کم معلم  اخراج و بازداشت و اعدام نشده است .
اما بنابر دلایل اشاره شده  امکان  مجوزبرپایی تجمع اعتراضی به معلمان  حتی اگر برای پیگیری مسایل صنفی شان باشد داده نمی شود .مگر آنکه منتقدان دولت ومخالفان مذاکرات هسته ای پیرامون تجمع اعتراضی معلمان نقش ومنافع داشته باشد .چون  هدف این است تاوانمود شود نه خلافت و لایت مطلقه فقیه و به خصوص  پاسداران و شرکای غارتگر شان که دولت روحانی مقصر شرایط تحمیلی واوضاع نابسامان اقتصادی است .در نهایت فضا برای فراخواندن وزیر آموزش وپرورش دولت روحانی در مجلس مدعی در رأس همه امور وجودداشته باشد وتبدیل به اهرم فشار علیه ی دولت روحانی وتقویت سیاست مخالفت با مذاکرات توافق هسته ای شود. منبع:فرارو.تصاویر دریافت شده از تجمع فرهنگیان به منظور رسیدگی به مشکلات موجود در آموزش و پرورش

(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان
(تصاویر) تحصن فرهنگیان

No comments:

Post a Comment