Tuesday, February 10, 2015

تصاویر نورافشانی آسمان تهران!

امروز 22 بهمن  یا سالگرد انقلاب 22 بهمن 57 می باشد؟ چند سال از انقلاب سپری شده است . اهداف انقلاب چه بود و سرانجام آن چه شده است؟؟ چند سال تاریخچه ی انقلاب اختصاص به جنگ خانمانسوز موهبت الهی داشت؟ میزان خسارات وارده ی اقتصادی و آمار تلفات انسانی این جنگ چه بود؟ به ویژه اینکه  آثارشوم ومخرب آن از جمله آلودگی هوا ی شهرهای ایران ومحیط زیست همچنان ادامه دارذ . به خصوص  اینکه در ماه دوم زمستان به جای بارش باران آسمان چندین استان کشوررا گرد وغبار وریزگرد پوشانیده است .
راستی برای چه آسمان آلوده ی تهران  نور افشانی شده تا آلوده تر گردد؟ این آتش بازی برای چه بوده است؟ مگر دستآورد انقلاب 22 بهمن 57 چیست که در آستانه ی سالگردش جشن آتش بازی برپا شده است؟
چون سئوال است اوضاع کشور و اشتغال و امنیت و رفاه و بهداشت عمومی .....  و شرایط اقتصادی وکشاورزی و صنعتی چگونه می باشد؟
وضع آزادی بیان وقلم ومطبوعات و شبکه های مجازی و هنر وورزش و پوشش زنان چگونه است؟
فرار مغزها از کشور یعنی چه و برای چه  در حال رشد می باشد . طوریکه  رژیم  ولایت فقیه مطلقه رتبه دار جهانی فرار مغزها شده است؟
برنامه ی هسته ای با تأکید " حق مسلم ماست " چه نوع برنامه ای است ودارای چه اهدافی می باشد؟ چند سال است این برنامه  مطرح شده وچه میزان هزینه در بر داشته است؟ تبدیل به چه مقوله ای شده است؟  درست این است که سئوال شود دستآوردش تا کنون چه بوده وچه تأثیراتی بر روی اقتصاد کشور و ایجاد رابطه دیپلماتیک با کشورهای همسایه و منطقه و جهان داشته است؟
آیا مردم ایران انقلاب کردند که دستآوردش انحصار قدرت و انباشت ثروت برای اقلیتی و محرومیت فقر وبیکاری همراه با رشد تورم وگرانی و اعتیاد وتن وکلیه فروشی و.... برای اکثریت جامعه باشد؟
فرارو»در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه آسمان تهران نورافشانی شد

No comments:

Post a Comment