Sunday, February 8, 2015

تصویر توزیع سر رسید با جملات قصار احمدی‌نژاد

تصویر توزیع سر رسید با جملات قصار احمدی‌نژاد 19بهمن-93 
جالب اینکه  احمدی احمدی نژاد بر برنامه  ریزی شده فعال شده است .گویا خیالاتی بلند پروازانه ی دیگر در سر می پروراند . زیرا پس از ادعای طنز "ما می آییم " اکنون با سررسید وارد شده است .چون پیش مقدمه ی تبلیغات بعدی وی می باشد . در این سررسید مورخه سال ۱۳۹۴ هجری شمسی با نام "خادم ملت” تولید و منتشر شده است  این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم پاک ترین دولت های تاریخ  همچنین خاطرات روزانه از احمدی نژاد و جملات زیبای وی به مناسبت های مختلف سال است.  سررسید "خادم ملت” همچنین شامل مجموعه کامل نامه نگاری های احمدی نژاد به محضر خامنه ای ونه بوش و امثالهم  دستورات و نامه های حکومتی خامنه  له به او و فرمایشات  وی در خصوص عملکرد دولت عدالت محور احمدی نژاد است . بعلاوه  این سررسید شامل گزارش های تصویری از سفرها و رویدادهای مهم خبری مربوط به  احمدی نژاد است.

 بهر حال قیمت این سر رسید 15 هزارتومان تعیین شده است.  البته گفته نشده است خریداران این سررسید بر اساس تجربه ی پول نفت به نان شده و برتوی سفره های محرومان برده چه دریافت می کنند؟
(تصویر) توزیع سر رسید با جملات قصار احمدی‌نژاد
میدان ۷۲ سایت وابسته به رئیس دولت نهم و دهم نوشتسررسید سال ۱۳۹۴ هجری شمسی با نام "خادم ملت” تولید و منتشر شد.  این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم و همچنین خاطرات روزانه از احمدی نژاد و جملات زیبای وی به مناسبتهای مختلف سال است.  سررسید "خادم ملت” همچنین شامل مجموعه کامل نامه نگاری های احمدی نژاد به محضر رهبر انقلاب، دستورات و نامه های معظم له به او و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص عملکرد دولت عدالت محور احمدی نژاد استهمچنین این سررسید شامل گزارش های تصویری از سفرها و رویدادهای مهم خبری مربوط به  احمدی نژاد استقیمت این سر رسید 15 هزارتومان تعیین شده است. 

پیام  سئوالی جالب دریافتی از داخل . 19 بهمن -93
اي کساني كه انقلاب کردین
لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید.
1- تفاوت "حضرت والا" و "حضرت آقا" را توضیح دهید!
2- دو کلمه "مقام عظمای ولایت" و "شاهنشاه آریا مهر" را تعریف کنید!
3- معنی عبار های " جانم فدای رهبر" و " جان نثار" را به طور خلاصه شرح دهید!
4- دو کلمهء "بیت" و "کاخ" چه تفاوتهایی دارند؟!
5- تفاوت دو گروه "عاشق ولایت" و "فدوی" را در چند سطر توضیح دهید!
6- "بنیاد پهلوی" و "بنیاد علوی" چه تفاوتی دارند؟
7- جمله " سلطنت عطیه ای است الهی " چه رابطه ای با عبارت "مقام عظمای ولایت جانشین امام زمان" دارد ؟
8- تفاوت "رای ملوکانه " با "حکم حکومتی" کدام است؟
9-فرق "شاهرود"با "امامرود" را بیان کنید.
10- "بندر امام" با "بندر شاه" چه تفاوتی دارد ؟!

و نهايتاً فرق عمامه با تاج ؟!

No comments:

Post a Comment