Sunday, February 15, 2015

تصاویرتجمع حمایتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از مذاکره‌ کنندگان هسته ای جلوی نیروگاه اتمی بوشهر

تصاویر تجمع  حمایتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از مذاکره‌کنندگان هسته ای جلوی نیروگاه اتمی بوشهر 27بهمن-93
گزارش شده تعداد کثیری از دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای دور تا دور نیروگاه اتمی بوشهر حلقه زنجیره انسانی تشکیل دادند.در این برنامه که با حضور گسترده دانشجویان شرکت کننده در دومین اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آشنایی هرچه بیشتر با دستاوردهای هسته‌ای کشوربرگزار شد، دانشجویان حمایت همه‌جانبه خود را از فعالیت‌های هسته‌ای و تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کردند.در ابتدای ورود دانشجویان به نیروگاه اتمی بوشهر، مسئولان سازمان انرژی اتمی توضیحاتی درباره تاریخچه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای، وضعیت نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان، ایمنی نیروگاه‌های هسته‌ای، نسل جدید رآکتورها و چگونگی ساخت نیروگاه بوشهر به دانشجویان ارائه دادند.
اما بایدگفت که قیافه های دانشجویان شرکت کننده در این تجمع حمایتی از مذاکره کنندگان هسته ای و شعارهای شان نشان می دهد که نه همچون  دانشجویان بسیجی با عنوان تشکل آزاد نیستند که در حاشیه ی نمازجمعه تهران وجلوی سفارت امورخارجه ی رژیم ولایت فقیه شعار ضد آمریکایی و اسراییلی ومخالفت با مذاکرت ت وافق هسته ای و عدم تلاش برای عادیسازی رابطه با آمریکا سر می دادند. بلکه درست مقابل آنان هستند. زیرا که شعارهای اینان نه اعتراضی که حمایت از  تیم مذاکره کننده ی  هسته ای دولت بوده است . برای اینکه شعارهای شان شامل " ماا ز تیم مذاکره کننده ی هسته ای حمایت می  کنیم " ،  "انرژی هسته ای حق مسلم ماست " و  "خامنه ای ، تیم مذاکره کننده فرزندان ملت هستند" می شود که آشکارا برجسته می کند که این دانشجویان حامی دولت می باشند .
مهمتر اینکه این تجمع باید مکمل سخنرانی اخیر خامنه ای  پیرامون مذاکرات هسته ای و بازتاب فاش شدن رد وبدل کردن نامه  میان  اوباما با خامنه ای باشد. همچنین باید موازی  سخنرانی روحانی در راهپیمایی  22 بهمن در تهران باشد که  مخالفان مذاکرات توافق هسته ای را همسو با صهیونیست ها دانست وتأکید نمود مخالفت شان خیانت است.

بنابراین برای خلع سلاح یا وادار به سکوت و حتی عقب نشینی کردن مخالفان تیم مذاکره کننده  توافق هسته ای دولت روحانی که شامل دخمه ی کیهان حاج حسین شریعتمداری و پاسداران و اعضای جبهه پایداری مصباح یزدی در مجلس مدعی در رأس همه امور می شود . این تجمع نه اعتراضی که حمایتی می باشد از طرف دانشجویان دختر وپسر دانشگاه آزاد اسلامی در جلوی نیروگاه اتمی بوشهر برپا گردید که همراه با چاشنی شعار " مااز تیم مذاکره کننده ی هسته ای حمایت می  کنیم " ،  "انرژی هسته ای حق مسلم ماست "  بوده است . بهرحال باید منتظر ماند که واکنش حاج حسین شریعتمداری ودخمه ی کیهان و پاسداران وباندهای مخالف مذاکره توافق هسته ای در این مورد چیست؟ چگونه اعضای مجلس در رأس همه ا مور برای تلافی کردن با وزیر علوم دولت روحانی برخورد وتوپ راتوی زمین وی شوت می کنند؟
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان
(تصاویر) تجمع در حمایت از مذاکره‌کنندگان 
فراروتعداد کثیری از دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای دور تا دور نیروگاه اتمی بوشهر حلقه زنجیره انسانی تشکیل دادند.در این برنامه که با حضور گسترده دانشجویان شرکت کننده در دومین اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آشنایی هرچه بیشتر با دستاوردهای هسته‌ای کشور و برگزار شد، دانشجویان حمایت همه‌جانبه خود را از فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان و تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کردند.در ابتدای ورود دانشجویان به نیروگاه اتمی بوشهر نیز مسوولان سازمان انرژی اتمی توضیحاتی درباره تاریخچه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای، وضعیت نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان، ایمنی نیروگاه‌های هسته‌ای، نسل جدید رآکتورها و چگونگی ساخت نیروگاه بوشهر به دانشجویان ارائه دادند.دومین اردوی سراسری تشکل های دانشجویی به دلیل بازدید دانشجویان و حمایت آنها از تیم مذاکره کننده هسته ای در واحد بوشهر برگزار شد. عکس های خبرگزاری مهر از این زنجیره انسانی را در زیر می بینید.


No comments:

Post a Comment