Saturday, February 21, 2015

تصاویر فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت

پس ازاینکه محمدرضا رحیمی معاون اول سابق احمدی نژاد محکوم و راهی زندان اوین شد. موج انتقادات به دولت های نهم ودهم احمدی نژاد تند وتیز تر شده است. از سوی دیگر روندمذاکرات توافق هسته ای هم بمرحله ی حساسی رسیده و موجب صف آرایی موافقان و مخالفانش شده است . به خصوص اینکه اوضاع اقتصادی بحرانی است ونوسان قیمت نفت روی بودجه اثر منفی گذاشته  است . ضمن اینکه  گرانی اجناس هم سبب نارضایتی بیشتر شده است . مهمتراینکه  انتخابات مجلس دهم درپیش است . همینطور موضوع  انتخاب رئیس  مجمع خبرگان رهبری  هم هست که رفسنجانی تلاش می کند این کرسی واگذار کرده راازآن خود کند .  لذا به نظر می رسد که فضا به نفع رفسنجانی باز شده است. طوریکه برای همایش ها نامه وپیام می دهد و انتقاداتی هم مطرح می کند که شامل حال رقبایش می شود. در همین رابطه است که فائزه رفسنجانی برای اینکه موقعیت پدرش مقابل رقبایش را تقویت نماید. همینطور دفاع از پرونده برادرش مهدی کرده باشد. پس گویا همراه با برادرکوچکترش یاسر میهمان ویژه هفتمین کنگره حزب اراده ملت ایران بود. البته  اشاره شد هدف دیگر این حضور فائزه کاهش فشار پرونده ی ا برادرش مهدی می باشد.
 بهرحال گزارش شده هفتمین کنگره حزب اراده ملت ایران روز گذشته با شعار "اراده ملت، حاکمیت ملت" و با پیام رفسنجانی آغاز شد. فائزه در کنار محمدرضا عارف، عبدالواحد موسوی لاری و سیدهادی خامنه‌ای از میهمانان ویژه همایش بود. جالب اینکه در این همایش قرار بود سهیلا جلودارزاده سخنرانی کند که فائزه رفسنجانی به جای او دراین همایش سخنرانی کرد. البته گزارش نشده که فائزه در سخنرانی خود چه گفت یابه چه موضوعاتی اشاره کرد . ولی اشاره شده است که فائزه رفسنجانی  پس از پایان همایش  در جمع خبرنگاران درباره پرونده برادرش مهدی گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم که دادگاه درباره پرونده مهدی چه تصمیمی می‌گیرد  اما فائزه افزوده  پرونده مهدی هیچ چیزی ندارد. برای اینکه همین هیاهویی که اصول‌گراها بر سر حکم آن به راه انداخته‌اند به نظر می‌رسد دست‌شان خالی است و تلاش دارند از طریق فشارهای سیاسی و ایجاد کردن یک جو سیاسی هولناک بر روی قاضی اثر بگذارند.
حال باید دید پس از حضور فائزه در این همایش  کنگره ی حزب اراده  ملت که به رفسنجانی نزدیک است و قرائت نامه ی رفسنجانی دراین  همایش وسخنرانی  فائزه تأکیدش که پرونده برادرش مهدی چیزی ندارد، دخمه ی کیهان حاج حسین  شریعتمداری و رسانه های همسو وسایر رقبا ومنتقدان رفسنجانی چه واکنش نشان خواهند داد یا چه موضعی اتخاذ می کنند؟

 (تصاویر) فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت
(تصاویر) فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت
(تصاویر) فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت
(تصاویر) فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت
(تصاویر) فائزه هاشمی در کنگره حزب اراده‌ملت 
فراروفائزه هاشمی دیروز میهمان ویژه هفتمین کنگره حزب اراده ملت ایران بود.هفتمین کنگره حزب اراده ملت ایران روز گذشته با شعار "اراده ملت، حاکمیت ملت" و با پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد. فائزه هاشمی در کنار محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای از میهمانان ویژه همایش بود.در این همایش قرار بود سهیلا جلودارزاده سخنرانی کند که فائزه هاشمی رفسنجانی به جای او در سخنرانی کرد.وی پس از چایان همایش نیز در جمع خبرنگاران درباره پرونده برادرش مهدی هاشمی،گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم که دادگاه درباره پرونده مهدی چه تصمیمی می‌گیرد. پرونده مهدی هیچ چیزی ندارد و همین هیاهویی که اصول‌گراها بر سر حکم آن به راه انداخته‌اند به نظر می‌رسد دست‌شان خالی است و تلاش دارند از طریق فشارهای سیاسی و ایجاد کردن یک جو سیاسی هولناک بر روی قاضی اثر بگذارند. عکس های زیر را مریم کامیاب عکاس مهر عکاسی کرده است.

No comments:

Post a Comment