Friday, February 13, 2015

تصاویر سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده

حیوان بیچاره سگ ها هم از یک سو  طبقاتی و تشریفاتی واز طرف دیگر متهم به مرگ شده اند .چون سگ ها در غرب دارای جایگاه ومنزلت خاص هستند . طوریکه رؤسای جمهور آمریکا سگ دارند وموقع مسافرت سگ شان همراه شان هست . یا اینکه انواع سگ ها با قیمت های زیاد فروخته می شوند وهزینه نگهداری ودرمان شان بیشتر از هزینه ی انسان است . در صورتیکه در پاکستان سگ ها با گوشت های آلوده مسموم وکشته می شوند . لااقل  طوری کشته نمی شوند تاگوشت شان به چین و کره و فیلیپین صادر شود .چون در این کشورها گوشت سگ غذای تجملاتی وگران قیمت محسوب می شود.
فرارودولت ایالتی «سند» در پاکستان برای جلوگیری از بیماری‌های احتمالی به جمع‌آوری و نابودی سگ‌های ولگرد در «کراچی» بزرگترین شهر این کشور اقدام کرده است.
(تصاویر) سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده
(تصاویر) سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده
(تصاویر) سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده
(تصاویر) سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده
(تصاویر) سگ‌کشی در کراچی با گوشت آلوده 
فرارودولت ایالتی «سند» در پاکستان برای جلوگیری از بیماری‌های احتمالی به جمع‌آوری و نابودی سگ‌های ولگرد در «کراچی» بزرگترین شهر این کشور اقدام کرده است.کارگران شهرداری پاکستان تعداد زیادی از سگ‌های ولگرد را از مناطق مختلف و حومه شهر کراچی در ایالت سند جمع آوری و اقدام به نابودی آنها کرده‌اند.دولت ایالتی سند به خاطر جلوگیری بیماری و افزایش تولید مثل این سگ‌ها، تعداد زیادی از آنها را در حومه شهر کراچی نابود کرده است. کارگران شهرداری کراچی، سگ‌های ولگرد را به دستور مقامات دولتی با گوشت آلوده به سم کشته‌اند.دولت ایالتی سند سه سال قبل نیز در پی شکایت‌های مردمی اقدام به جمع آوری و نابودی سگ‌های ولگرد این شهر کرده بود.

No comments:

Post a Comment