Friday, February 20, 2015

تصاویر مسابقه اتومبیل‌رانی و موتورسواری در اهر

 تا کی قرار است سیاست شتر گاو پلنگی نه دیپلماسی خارجی که شیوه ی کشور داری باشد؟ یا تاچه زمان باید بازی  ماهی نمی خواهم ولی دمش را محکم می گیرم ادامه یابد؟ مگر اوایل انقلاب خمینی بنیانگذار رژیم مطلقه ولایت فقیه تأکیدبر شعارنه شرقی نه غربی نمی کرد؟ چرا  این شعار فقط بطور  شعاری  سرداده  شد و باز هم روی آن مانور تبلیغاتی داده می شود؟ در حالیکه در عمل هردو شعار هم غربی وهم شرقی اجرا می شود . اگرغرب  به ویژه آمریکای شیطان بزرگ بد است. پس برای چه ازغرب در زمینه های گوناگون الگو برداری می شود ؟ یا اینکه چرا در غرب سرمایه گذاری می شود . به خصوص آقازاده هاد ر غرب چه می کنند؟
زیرا درشرایطی که  از یک سو شعار علیه ی غرب سرداده می شود و پرچم های  برخی کشور های غربی بر آتش کشیده می شود وگاهی از دیوار سفارتخانه ها بالارفته واشغال می شود و فریاد  تعطیل شدن سفارتخانه های برخی ازکشور های غربی داده می شود .یا اینکه مبارزه با شبیخون فرهنگی غربی می شود و فیس بوک فیلتر می گردد . تا شیوه ی خبررسانی ائمه جماعات جایگزین شود. در صورتیکه  از طرف  دیگر سران رژیم ولایت فقیه در فیس بوک فعال هستند!!
عجیب اینکه برخلاف ادعای شعاری نه شرقی، نه غربی ، فقط جمهوری اسلامی ، اکنون  نه از یک طرف رابطه تنگاتنگ با روسیه وچین وهند  وجود دارد که مذاکرات توافق هسته ای با غرب هم ادامه دارد .
مهمتر اینکه در زمینه های ورزشی الگو برداری از غرب می شود .بطور نمونه همین مسابقه موتور سواری و اتومبیل رانی است که آنقدر واضح است که غربی است که هرگز نمی توان ادعا کرد این ورزش مسابقات موتور سواری و اتومبیل رانی مربوط به عصر شتر سواری  یا 1400 سال پیش می باشد . به خصوص اینکه  همزمان که در سرعین اردبیل زلزله ی  3/1 ریشتری به وقوع پیوسته  است. ولی گزارش شده است که به مناسبت 29بهمن سالروز قیام مردم آذربایجان، اولین همایش اتومبیل‌رانی و موتورسواری روز جمعه در شهرستان اهر برگزار شد. یعنی مردم آذربایجان 37 سال پیش مبارزه کردند تا شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در فضای بحران اقتصادی و سرکوب وسانسور باشند؟! البته برگزاری اینگونه  مسابقات ایرادی ندارد، ولی بحث برسر برجسته کردن این واقعیت است که رانندگان  برخی از خودروها باید جزو بچه پولدارهاباشند که یکشبه پدران شان صاحب ثروت های بادآورده شدند .همینطور فراموش کردن الویت ها مثل مطالبات مردم و بحران ا قتصادی وتورم وگرانی و بیکاری وفقر وجایگزین کردن موضوعات فرعی است . کدام فرزند کارگر یا کارمند دولتی هست که امکان دارد  از طریق حقوق کارمندی یا دستمزد کارگری  بتواند خودروی خارجی داشته باشد؟ مهمتر اینکه چرا زنان مجاز نیستند به تماشای مسابقات فوتبال بروند؟
به مناسبت 29بهمن سالروز قیام مردم آذربایجان، اولین همایش اتومبیل‌رانی و موتورسواری آفرود صبح امروز جمعه در شهرستان اهر برگزار شد.عکس: پرویز گلی زاده . منبع فرارو
دقایقی پیش زلزله‌ای با قدرت 3.1 ریشتر شهر سرعین را در اردبیل لرزاند.به گزارش فارس، بر اساس اعلام مدیریت بحران استان اردبیل این زمین‌لرزه که دقایقی پیش سرعین و مناطق همجوار را در استان اردبیل لرزاند به ایجاد نگرانی در بین مردم منجر شد.از تلفات و خسارات احتمالی این زمین لرزه هنوز گزارشی اعلام نشده است.

No comments:

Post a Comment