Thursday, February 12, 2015

(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش!

از سوی رسانه های رژیم ولایت فقیه گزارش تصویری شده است که تروریست‌های تکفیری داعش در جدید‌ترین جنایت خود روز چهارشنبه سه تن از نیروهای داوطلب مردمی را به طرز هولناکی به قتل رساندند در ادامه گفته شده که گروه تروریستی داعش در شهر موصل عراق که آن را «ولایت نینوا» و مرکز امارت به اصطلاح اسلامی خودخوانده خویش نامیده از کشف و انحلال یک هسته مخفی نیروهای مردمی (موسوم به «حشد الشعبی») در موصل خبر داد.  این گروه تروریستی در ویدئویی که روز چهارشنبه با عنوان «انحلال شبکه مخفی نیروهای مردمی» منتشر کرده مدعی شده افراد دستگیر شده درصدد ایجاد ناآرامی در مناطق ما بوده‌اند.  یکی از اعضای گروه تروریستی داعش با بیان اینکه نیروهای مردمی عراق برای ایجاد یک دولت غیراسلامی و رافضی تشکیل شده است (!) گفت: ما با آن‌ها براساس دستورات خدا عمل می‌کنیم و هرکدام از آن‌ها که به چنگ ما بیفتد می‌کُشیم.
اما در مورد اعضای این نیروی داوطلب مردمی  به قتل رسیده گفته شده است «لیث ترکی احمد الجبوری» ۳۴ ساله نفر اولی است که در فیلم منتشر شده از سوی داعش معرفی می‌شود. او ساکن ولایت نینوا ـ منطقه القیارة است و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان نظامی ارتش عراق در محله المیثاق موصل فعالیت کرده است. «احمد علی شهاب احمد الخزرجی» ۲۳ ساله نفر بعدی است که ساکن ولایت صلاح الدین ـ منطقه الضلوعیه بوده و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان پلیس در منطقه الضلوعیه فعالیت کرده است. «غزوان طارق کوان علی الخزرجی» ۲۱ ساله نیز قبل از عضویت در نیروهای مردمی به عنوان پلیس در الضلوعیه فعالیت کرده است. یعنی هر 3 مقتول مدعی نیروی داوطلب مردمی  سابقه ی عضویت در ارتش و پلیس عراق داشتند.
حال گذشته از اینکه نیروهای عراقی و نیروهای سپاه قدس قاسم سلیمانی و شبه نظامیان وابسته به نوری مالکی دست نشانده در مناطق پاکسازی شده ی از کنترل داعش با اهل تسنن  همان اقدام جنایتکارانه ی مشابه زیر چتر مبارزه با داعش می کنند .
اما سئوال است عامل و ریشه یا صلی این چنین جنایات علیه ی بشریت کجاست؟ مگر مشابه ی همین صحنه های تصاویر ضمیمه شده اوایل انقلاب در کردستان ایران اتفاق نیفتاد؟ مگر صادق خلخالی به اسرای دستگیر شده در کردستان که برخی شان روی برانکارد بودند تیر خلاص نزد؟ مگر رهبران مسیحی ربوده و مثله نشدند؟ با قربانیان قتل های زنجیره ای داخل کشور وبرون مرز چگونه برخورد شد؟ چگونه زوج فروهرها و شاپور بختیار و فریدون فرخزاد قصابی و سلاخی شدند؟ با قربانیان  بازداشتگاه کهریزک چگونه رفتار شد؟ ستار بهشتی وبلاگ نویس چگونه درون زندان اوین به قتل رسید؟ چه فتوای مرگی برای سلمان رشدی نویسنده کتاب ۀیات شیطانی از سوی خمینی صادرشد؟ و......... خلاصه اینکه در تهاجمات نظامی ارتش و پلیس عراق و همکاری سپاه قدس و شبه نظامیان شیعی به مخالفین مقیم قرارگاه اشرف دربغداد چه گذشت؟

بنابراین پیدایش داعش و شرایط ناامن و بی ثبات عراق وسوریه و یمن و لبنان و بحرین و منطقه نتیجه و دستآورد حکومت دینی 36 ساله ی حاکم برایران است . وتا این رژیم به یک حکومت دمکراتیک سکولار تبدیل نشود .نه مردم ایران و عراق و سوریه ونه مردم منطقه هرگز روی  ارامش  به خود نمی بینند و در منطقه  نه اینکه صلح و امنیت و ثبات سیاسی وجودنخواهدداشت ،بلکه با سناریوی برنامه ی هسته ای تهدید خطر جدی صلح وثبات و امنیت نه منطقه ای که جهان وجوددارد.

(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش
(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش
(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش
(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش
(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش
(تصاویر) تیرباران نیروی‌های داوطلب به دست داعش 
 تروریست‌های تکفیری داعش در جدید‌ترین جنایت خود روز چهارشنبه سه تن از نیروهای داوطلب مردمی را به طرز هولناکی به شهادت رساندندبه گزارش ابنا، گروه تروریستی داعش در شهر موصل عراق که آن را «ولایت نینوا» و مرکز امارت به اصطلاح اسلامی خودخوانده خویش نامیده از کشف و انحلال یک هسته مخفی نیروهای مردمی (موسوم به «حشد الشعبی») در موصل خبر داد.  این گروه تروریستی در ویدئویی که روز چهارشنبه با عنوان «انحلال شبکه مخفی نیروهای مردمی» منتشر کرده مدعی شده افراد دستگیر شده درصدد ایجاد ناآرامی در مناطق ما بوده‌اند.  یکی از اعضای گروه تروریستی داعش با بیان اینکه نیروهای مردمی عراق برای ایجاد یک دولت غیراسلامی و رافضی تشکیل شده است (!) گفت: ما با آن‌ها براساس دستورات خدا عمل می‌کنیم و هرکدام از آن‌ها که به چنگ ما بیفتد می‌کُشیم.  
تکفیری داعشی که در فیلم منتشر شده نامی از خود ذکر نکرده ادامه داد: با تلاش امنیتی نیروهای دولت اسلامی یک هسته مخفی نیروهای مردمی در بخش جنوبی ولایت نینوا کشف شد که این هسته مخفی به دنبال ایجاد ناآرامی در مناطق ولایت بودند. «لیث ترکی احمد الجبوری» ۳۴ ساله نفر اولی است که در فیلم منتشر شده از سوی داعش معرفی می‌شود. او ساکن ولایت نینوا ـ منطقه القیارة است و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان نظامی ارتش عراق در محله المیثاق موصل فعالیت کرده است. «احمد علی شهاب احمد الخزرجی» ۲۳ ساله نفر بعدی است که ساکن ولایت صلاح الدین ـ منطقه الضلوعیه بوده و قبل از اینکه عضو نیروهای مردمی شود به عنوان پلیس در منطقه الضلوعیه فعالیت کرده است. «غزوان طارق کوان علی الخزرجی» ۲۱ ساله نیز قبل از عضویت در نیروهای مردمی به عنوان پلیس در الضلوعیه فعالیت کرده استدر ادامه این فیلم عضو تکفیری داعش مدعی شده که این افراد به آن چیزی که به دنبال آن بودند اعتراف کرده‌اند و چون به دنبال راهزنی و ترساندن مردم بودند ما آن‌ها را کشته و به صلیب می‌کشیمدر پایان تروریست‌های داعش این سه عضو نیروهای مردمی را بر روی پُلی در شهر نینوا منتقل کرده از پشت سر آنان را که دست‌ها و چشمانشان بسته است به ضرب گلوله به شهادت رساندندداعشی‌ها به این جنایت اکتفا نکرده و با بستن طناب به پاهای این سه نفر آنها را از بالای پل به پایین آویزان کردندنیروهای مردمی و داوطلب عراق که با عنوان حشد الشعبی شناخته می‌شوند طی ماه‌های گذشته در کنار نیروهای ارتش و کُردها شکست‌های سنگینی را بر داعش وارده کرده‌اند و مزدوران داعش برای جبران ناکامی‌ها در جبهه‌های جنگ با چنین جنایت‌هایی درصدد انتقام از آنها برمی‌آیند.

No comments:

Post a Comment