Wednesday, February 4, 2015

تصاویر حضور احمدی‌نژادبا جمعی از یارانش در قبر خمینی

این دیدار حضور احمدی نژاد با جمعی از وزرای سابق و یارانش در قبر خمینی که همچون شمس‌الدین حسینی٬ محمدرضا میرتاج‌الدینی٬ علی‌اکبر جوانفکر٬ عبدالرضا شیخ‌الاسلام٬ حمیدرضا بقایی٬ مرتضی تمدن و روح‌الله احمدزاده  از بودند به نظر می رسد که برخی شان هم باید محافظانش باشند موازی پاسخ احمدی نژاد به اتهامات اقتصادی دهه نامبارک زجر می باشد که در پاسخ خبرنگاری که مورد این‌که آیا پاسخی خطاب به افرادی که دولت قبل را متهم به اتهامات اقتصادی می‌کنند دارید، گفته است پاسخ هست اما وقتش نیست و افزوده  «من امروز مصاحبه ندارم، چرا اصرار می‌کنید» همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری در این‌باره جمله «دهه فجر مبارک» را تکرار کردهمینطور آخوندمیرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت دهم نیز در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد اتهامات وارده به دولت‌های نهم و دهم، گفت: من به این موضوعات قبلاً پاسخ داده‌ام و نمی‌خواهم که اکنون مصاحبه کنمو هرچه من الان بگویم ناقص می‌شود.
 
حمید بقایی معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در دولت قبل هم  در پاسخ، درباره این‌که آیا در مقابل اتهامات اقتصادی که به دولت قبل وارد می‌شود دفاعی دارید؟، اظهار کرد: شنونده باید عاقل باشد که الحمدلله ملت ایران همه عاقل هستند.
 
اماعلی اکبر جوانفکر نیز در پاسخ به پرسشی در همین زمینه با بیان این‌که «من از جمله کسانی هستم که همیشه با خبرنگاران صحبت می‌کنم» در عین حال اظهار کرد: الان حرفی برای گفتن ندارموی با بیان این‌که «هرگاه شرایط فراهم شود صحبت می‌کنم» در توضیح چگونگی فراهم شدن شرایط، گفت: زمان فراهم شدن شرایط را خودمان تشخیص می‌دهیم و هرگاه که شرایط فراهم شود خودمان صحبت می‌کنیم

بهرحال  باید گفت این حضور  احمدی نژاد تاکتیکی – تدافعی و یافرار از جلو است . زیراکه پس از صدور حکم محکومیت زندان همراه باجریمه نقدی  که از سوی دستگاه تبعیض و فاسد قضاییه برای محمد رضا رحیمی معاون اول سابق احمدی نژاد صادر شد و و ی ناجارشد تا نامه افشاگرانه تنظیم و برای احمدی نژاد بفرستد . البته اتهامات وارده یا مطالب گوشزد شده ی ر حیمی در این نامه  از سوی احمدی نژاد تکذیب  شد .ولی شرایط تبلیغاتی  رسانه ای حاشیه این ا فشاگری بدجوری علیه ی احمدی و حامیانش به خصوص 170 عضو مجلس هشتم مدعی در رأس همه امور که برخی شان در مجلس نهم حضور دارند چرخیده است .طوریکه درجواب ا فتتاح سایت  جدید احمدی نژاد با تصویر و عنوان "ما می آییم " وی بلافاصله یک روزنامه ی حامیان وی  توقیف وتعطیل گردید .بنابراین این حضور احمدی نژاد در قبرخمینی  ناشی از تلاش عبور از بحرانی است که وی ویارانش را محاط کرده است. برای همین است که باید توجه داشت چگونه قیافه احمدی نژاد عبوس و درهم وگرفته ونه خندان است و نه مثل همیشه  هست که با بلند کردن دو انگشت پیروزی ا7 وی که جلوی دوربین ها بالاگرفته می شد اثر وخبری نیست!
 (تصاویر) احمدی‌نژاد در حرم امام(ره)
(تصاویر) احمدی‌نژاد در حرم امام(ره)
(تصاویر) احمدی‌نژاد در حرم امام(ره)
 (تصاویر) احمدی‌نژاد در حرم امام(ره) 
فرارومحمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ساعاتی پیش برای ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی وارد مرقد مطهر امام خمینی(ره) شد.در این مراسم برخی از اعضای هیئت دولت سابق و نزدیکان احمدی‌نژاد وی را همراهی می کردند. چهره‌هایی همچون شمس‌الدین حسینی٬ محمدرضا میرتاج‌الدینی٬ علی‌اکبر جوانفکر٬ عبدالرضا شیخ‌الاسلام٬ حمیدرضا بقایی٬ مرتضی تمدن و روح‌الله احمدزاده از جمله چهره‌هایی بودند که به حرم امام راحل آمدند. عکس های حسین امینی عکاس ایسکا از حرم امام را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment