Thursday, February 19, 2015

تصاویر صمیمیت خبرساز بایدن با همسر اشتون کارتر وزیر دفاع جدید آمریکا

تصاویر صمیمیت خبرساز بایدن با همسر اشتون  کارتر وزیر دفاع جدید آمریکا 30بهمن-93 
جالب است دررسانه های خبری رژیم ولایت مطلقه فقیه  گزارش تصویری بازتاب داده شده است که می توان گفت هدف  نوعی مچ گیری تبلیغاتی از موضع ضد آمریکایی می باشد . زیراکه بدون شک بدون ارتباط به جنگ روانی تبلیغاتی مذاکرات توافق هسته ای ومواضع طرفین دعوا نیست. همچنانکه می تواند ربط به عملکرد سیاست نظامی آمریکا در عراق وسوریه و عدم دعوت رژیم مطلقه ی ولایت فقیه درا ئتلاف جهانی مبارزه باداعش داشته باشد . برای همین است که حرکات جوبایدن معاون اوباما با همسر وزیر دفاع آمریکا زیرسئوال رفته است . زیرا که گزارش تصویری از حرکات جو بایدن معاون رئیس جمهور اوباما بازتاب داده شده که وی با همسر وزیر دفاع جدید آمریکا در مراسم ادای سوگند اشتون کارتر به عنوان وزیر دفاع جدید امریکا داشته است که بابازتاب دادن و آنتنی کردنش خبر ساز شد. چون  بنابرگزارش  تصویری، "اشتون کارتر" وزیر دفاع جدید امریکا در حالی که ساعاتی قبل با ادای سوگند در حضور معاون رئیس جمهور امریکا رسما کار خود را آغاز کرد که حرکت جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا در لمس کردن شانه همسر او به سوژه داغ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شد در دنباله افزوده شده آنچه توجه بسیاری رسانه های خبری و نیز شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد آن بود که جو بایدن پس از مراسم ادای سوگند و زمانی که وزیر جدید پشت تریبون سخنرانی خود را آغاز کرده بود بیش از حد صمیمانه در کنار "استفانی" همسر او ایستاده و پس از چند لحظه حتی دستانش را بر روی شانه‌های او گذاشت و چیزی در گوش او زمزمه کرد."دیلی میل" یکی از رسانه هایی بود که این حرکات بایدن را مورد توجه قرار داد و آن را غیر عادی و زننده توصیف کرد.شبکه خبری سی.ان.ان نیز با توجه به حرکت غیرمعمول بایدن در مراسم ادای سوگند این سوال را مطرح کرده که جو بایدن چه چیز ممکن است در گوش همسر وزیر دفاع گفته باشد.گفتنی است اشتون کارتر 60 ساله جانشین چاک هگل شد که به دلیل رابطه نه چندان خوب با کاخ سفید و افزایش فشارها چندی چیش از سمت خود استعفا داد. 
گذشته از اینکه در آمریکا داستان بیل کلینتون و منشی جوانش مونیکا فراموش نشده است . از سوی دیگر معمولاً  دو حزب رقیب جمهوریخواه و دمکرات موقع انتخابات تلاش می کنند تا سرنخ های رابطه های جنسی  از اعضای حزب خود کسب کنند تا بعنوان برگ برنده ی تبلیغاتی علیه ی هم استفاده نمایند و این شیوه یا مچ گیری  تبدیل به یک رسم رایج رقابت  تبلیغات حزبی رایج در آمریکا شده است . بنابراین بازتاب صحنه های تصویری  حرکت جوبایدن معاون  رئیس جمهور آمریکا با همسر وزیر جدید دفاع اوباما هم باید در زمره ی  مچ گیری تبلیغات حزبی باشد.
اما  قابل توجه است در رژیم ولایت مطلقه فقیه که بشدت زن ستیز است . برای همین از ابتدای انقلاب تا حال سناریوی مبارزه با بی حجابی علیه ی زنان ادامه داشته است. در صورتیکه نتیجه اش تبدیل شدن زنان محروم وفقیر و بیکار حتی معتاد به تن دادن به تن فروشی است طوریکه شامل زنان همسردار هم می شود. از طرف دیگر روزی نیست که گزارشات قتل های ناموسی در رسانه های خبری بازتاب داده نشود . حال سئوال است که چرا این گزارش تصویری بازتاب داده شده است . در حالیکه همسر اشتون کارتر وزیر دفاع جدید آمریکا بی حجاب است که بازتابش می تواند نوعی تبلیغ برای بی حجابی باشد ومغایرت آشکار باسیاست و  اصل قانون منکر و امر به معروف ونهی از منکر یا  مبارزه با بی حجابی داشته باشد؟

ناگفته نماند که مدتی  پیش بود که بدلیل حضور همسر روحانی در یک مراسم جشن زنانه چگونه  از سوی ر قبا ش ومنتقدان دولت مسآله شد وغوغا برپا کردند  که چرا در این مراسم موزیک شاد پخش شدیا گویا چرا کسی هم به خودش تکانی داده بود؟
(تصاویر) صمیمیت خبرساز بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت خبرساز بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت خبرساز بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت خبرساز بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر
(تصاویر) صمیمیت غیرعادی بایدن با همسر کارتر 
فراروحرکت جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا در مراسم ادای سوگند اشتون کارتر به عنوان وزیر دفاع جدید امریکا خبر ساز شد.به گزارش فرارو، "اشتون کارتر" وزیر دفاع جدید امریکا در حالی ساعاتی قبل با ادای سوگند در حضور معاون رئیس جمهور امریکا رسما کار خود را آغاز کرد که حرکت جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا در لمس کردن شانه همسر او به سوژه داغ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شد.آنچه توجه بسیاری رسانه های خبری و نیز شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد آن بود که جو بایدن پس از مراسم ادای سوگند و زمانی که وزیر جدید پشت تریبون سخنرانی خود را آغاز کرده بود بیش از حد صمیمانه در کنار "استفانی" همسر او ایستاده و پس از چند لحظه حتی دستانش را بر روی شانه‌های او گذاشت و چیزی در گوش او زمزمه کرد."دیلی میل" یکی از رسانه هایی بود که این حرکات بایدن را مورد توجه قرار داد و آن را غیر عادی و زننده توصیف کرد.شبکه خبری سی.ان.ان نیز با توجه به حرکت غیرمعمول بایدن در مراسم ادای سوگند این سوال را مطرح کرده که جو بایدن چه چیز ممکن است در گوش همسر وزیر دفاع گفته باشد.گفتنی است اشتون کارتر 60 ساله جانشین چاک هگل شد که به دلیل رابطه نه چندان خوب با کاخ سفید و افزایش فشارها چندی چیش از سمت خود استعفا داد

1 comment:

  1. این قدر چرت نگین . ملت عاشق ولی فقیه هستن به کوری چشم شما

    ReplyDelete