Wednesday, August 6, 2014

تصاویراعدام چهار متهم به متجاوز ومحاربه درملأ عام در شیراز.15مرداد-93

مگرکنش و واکنش و علت و معلول یک رابطه ی علمی نیست؟مگراین مقوله پیرامون پدیده های اجتماعی صدق نمی کند؟ چرا بیش از 35 سال است که حاکمان داعشی رژیم ولایت فقیه باپاک کردن صورت مسأله برای  توجیه عملکردخود به جای علت وریشه یابی معلول گرایی می کنندتا که قربانیان شان رامقصر قلمدادنمایند؟ مگرانقلاب شدتادرشهر شعر وشاعری وگل وبلبل شیراز که در زمان گذشته درآن هرسال مراسم جشن فرهنگ وهنر برگزارمی شد . اکنون  تبدیل به شهر اجرای شوهای رقص مرگ و قتل و دارزدن های علنی در ملأ عام شده است طوریکه بلافاصله چندروز دردو نوبت 7 نگون بخت سرهای شان بردار رفته است .
عجب جامعه معنوی واخلاقی رژیم نامشروع ولایت فقیه باادعای کشور امن وآزادترین کشور جهانی ساخته است که تفریح وتفنن مردم تماشای شلاق زدن متهمان قربانی یا دارزدن شان هرروز در ملأ عام درشهرهای کشور  شده یابساط دار در سیاه چال ها و برپاست؟
برای اینکه چون پس از اجرای 3 دار زدن چهار نفر دیگر به اتهام تجاوز به عنف و فساد چهارشنبه در انظار عمومی در میدان پیام شیراز به دار مجازات آویخته شدند.ادعاشده دومتهم اعضای یک باندبودندکه به اتهام محاربه و افساد در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اعدام محکوم شدند و حکم اعدام در شعبه 29 دیوان عالی کشور به تایید رسید.
دو  متهم دیگر نیز به اسامی عبدالله - ق - چ و سلیمان - ق - چ به اتهام لواط محکوم شدند و شعبه دوم کیفری استان فارس حکم اعدام آنها را صادر کرد که در شعبه 24 دیوان عالی کشور به تایید رسید.
سئوال است آیا اتهامات نسبت داده شده به متهمان مقتول ژنتیکی یا اکتسابی بوده است؟ اگر اکتسابی بوده که هست .چرا هرگز گفته نمی شود دلیلش چیست؟ برای چه جوانان پرورش یافتگان رژیم نامشروع ولایت فقیه به این راه کشانیده ومنحرف وخلافکارمی شوند تاکه درنهایت قربانی شوند؟یاچرا گفته نمی شودنقش حکومت داعشی و فرهنگ وآموزش وتربیت واقتصاد و فقر وبیکاری و اعتیاد ومحدودیت ومحرومیت وسرکوب وفاصله ی طبقاتی وبی عدالتی وتبعیض در این موردچیست؟بهرحال مقصر اصلی حکومت و مسئولان حکومتی داعشی و شرکا وحامیان برون مرزی اشان هستند؟

فراروچهار نفر به اتهام تجاوز به عنف و فساد که مراحل محاکمه و تایید حکم اعدام آنها توسط مرجع قضایی صادر شده بود امروز چهارشنبه در انظار عمومی در میدان پیام شیراز به دار مجازات آویخته شدند.عبادالله - ح و حسین - ت دو نفر از اعضای باندی مخوف بودند که با تشکیل یک گروه فساد، دختران و زنان جوان را سوار بر خودرو می کردند و به بهانه مسافرکشی با تهدید آنها را به کوه های اطراف شیراز می بردند و پس از ربودن زیور آلات آنان مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند.در پرونده اتهامی این افراد هفت فقره سرقت مسلحانه نیز گزارش شده است.افرادی که قربانی دسیسه های این باند می شدند در شرایطی نامساعد به حال خود رها می شدند و با مشقت فراوان خود را به پاسگاه انتظامی یا منزل می رساندند.این دو نفر که اعضای یک باند هستند به اتهام محاربه و افساد در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اعدام محکوم شدند و حکم اعدام در شعبه 29 دیوان عالی کشور به تایید رسید.دو نفر دیگر نیز به اسامی عبدالله - ق - چ و سلیمان - ق - چ به اتهام لواط محکوم شدند و شعبه دوم کیفری استان فارس حکم اعدام آنها را صادر کرد که در شعبه 24 دیوان عالی کشور به تایید رسید. عکس های محمدرضا دهداری عکاس مهر از اعدام این چهار متجاوز را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment