Wednesday, August 13, 2014

تصاویر تأسفبار خواب بی خانمان روی پل عابر پیاده!

عنوان رادرنظر بگیرید. سپس تصاویرضمیمه شده را بادقت نگاه کنید .اگر متأثر شدید که طبیعی و حق تان است .چون احساس مسئولییت نسبت به هم نوع وهم وطن تان دارید .به ویژه که می دانید ایران کشور ثروتمندی است وحق شهروند ایرانی نیست که به چنین سرنوشت شومی گرفتار شده باشد. اما آنانی که سنی ازشان گذشته است که اوایل انقلاب را به یاددارند .یا خود درآن پروسه فعال وناظر بودند یااینکه پس ازآن داستان را شنیده وپیگیری کرده اند می دانند که چگونه رهبر بنیانگذار این رژیم عوامفریب از صدر تا ذیل آلوده به فسادقول آب وبرق ومسکن مجانی وتحویل پول نفت بهر ایرانی داد . در ادامه جانشین وی  بیش از 10 سال پیش  در سال عدالت امام علی نامیده شده فرمان منشور 8 ماده ای داد که شامل مبارزه با رانت ورشوه  و فقروییکاری وتبعیض و تجمل پرستی و اشرافیت و افراطی گری می شد .
همچنین فراموش نشده که خاتمی که برای تبلیغات مرحله ی دور دوم  انتخابات ریاست جمهوری خود به استان کرمان سفرکرده بود در سخنرانی خود برای پیروانش  در کرمان گفت ما مسئولین از بین قول هایی که تاکنون به مردم ایران دادیم.فقط توانستیم فقررامنصفانه بیین شان توزیع کنیم .البته خاتمی نگفت که فقر بین همگان منصفانه توزیع نشده است .چون برخی نه فقر که سهم شان ثروت های بادآورده ی نجومی شده است  که هرروز هم بیشتر می شود.
همچنین ازیاد نرفته است که احمدی نژادقول واگذاری 1000مترزمین بهرخانوارایرانی دادتا200مترآن زیرساخت  برودوبقییه ی آن باغچه ی سبزی وگلکاری ودرخت شود . سپس طرح مسکن مهر هم چاشنی کرد که مورد انتقادشدید دولت اعتدال روحانی واقع شده است .چون این طرح نیمه کاره وناقص است وپول متقاضیان دریافت ومسکنی تحویل داده نشده است.
بهرحال پس از35سال سپری شدن ازآنهمه قول وقرارهای داده شده از سوی رهبران و مسئولین رژیم ولایت فقیه آنچه سهم محرومان وتهی دستان شده است.یا فقروبیکاری و اعتیاد و تن فروشی است. یا اجاره نشینی وآلونک نشینی حاشیه شهرهاست.یا کارتن خوابی خیابانی ودروازه غارو یا بی خانمانی و سرپل عابرپیاده خوا بیدن است.
حال خودتان بگویید چرا نتیجه ی ادعای عوامفریبانه ی خمینی که گفت من بردست کوخ نشینان بوسه می زنم واز کاخ نشینان حذر می کنم و انتقاد به اسلام مرفهان آمریکایی می کرد شرایط آنگونه شده است که گزارش شده است پل‌های عابر پیاده با هدف تامین امنیت شهروندان هنگام عبور از عرض خیابان‌ها و بزرگراه‌ها تعبیه می‌شود نه اینکه مکان  خوابیدن افراد بی‌خانمان در حاشیه پل‌ها باشد که  امنیت شهروندان به ویژه خانم‌ها را تهدید می‌کند.سئوال است با هزینه ی 1000 میلیاردلار جنگ 8 ساله موهبت الهی وهزینه برنامه ی هسته می شد چه تعداد مسکن تولید کرد یااقدامات اقتصادی- صنعتی- تولیدی ... ورفاهی وخدماتی درکشور انجام داد؟
 














 
فراروپل‌های عابر پیاده با هدف تامین امنیت شهروندان هنگام عبور از عرض خیابان‌ها و بزرگراه‌ها تعبیه می‌شود اما خوابیدن افراد بی‌خانمان در حاشیه پل‌ها، امنیت شهروندان به ویژه خانم‌ها را تهدید می‌کند.

No comments:

Post a Comment