Thursday, August 28, 2014

تصاویر جمع‌آوری اراذل و اوباشِ ساری

  این سیاست وحشیانه ی ضدبشری تحقیر کردن قربانیان پرورش یافتگان رژیم نامشروع و لایت فقیه با اتهام اراذل و اوباشان در ساری آنسوی سکه سیاست سرکوب وضرب وشتم و زندان و اعدام درون سیاهچال ها ودار زدن های ملأ عام در شهرهای کشور است . چون  اهداف خاص پشت پرده  را دنبال می کند .زیرا که گذشته ازاینکه ادامه ی سیاست لو رفته و نخ نما شده ی ایجاد رعب و وحشت در جامعه و زهر چشم گرفتن ازناراضیان است. ازطرف  دیگر مرتبط بارقابت واختلاف و جنگ قدرت و ثروت میان رفسنجانی و خامنه ای و حامیان شان می باشد . به ویژه اینکه دستگاه فاسد قضاییه ونیروی انتظامی وابسته به خامنه ای اند . برای همین پس از دار زدن یک متهم قربانی درملأ عام در ساری اکنون موج دستگیری گسترده در این شهر به راه افتاده است . اتهام  دستگیر شدگان که افراد مسن هم جزوشان هست اراذل اوباش است .البته گفته نمی شود اینان که از سایر سیارات و همچون خمینی از کره ی ماه که فرود نیامده اند. چون پرورش یافته و تولید ومحصول همین رژیم نامشروع ولایت فقیه اند .راستی چرا گفته نمی شود که مگر رژیم ضدبشرچه کرده که اراذل اوباش تولید کرده است؟ مهمتر اینکه چرا همگی شان جزو قشر محروم جامعه اند و از دانه درشت ها وآقازاده های شان حتی یک دانه هم جزوشان نیست.
تاکی این قربانیان باید دوباربه مسلخ برده شوند وقربانی نامشروع بودن رژیم ونگرانی ازقیام عمومی وجنگ قدرت وثروت باندی شوند؟ بالاخره اینکه دلیل انتخاب دار زدن در ملأ عام در سازی  وجمع آوری اراذل اوباشان مرکز استان مازندران می تواند پیام برای پاسدار علی لاری جانی رئیس بازار مکاره باشد .چون وی بقول محمدعطریانفر عضو کارگزاران ومدیر مسئول روزنامه ی شرق باید  حمایت کرد چون درست است   وی اصول گرامی باشد ولی درمدیریت بازار مکاره اصلاح طلب است.
 بهرحال  گزارش شده شهرِ ساری،شاهدِ اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی بوددر این طرح که مُجرمان در محله‌های شهری دستگیر و جمع‌آوری می‌شدند، تصاویری از حضور مردان، زنان، کودکان، نیروی انتظامی و مجرمان این محله‌ها در کنار یکدیگر دیده می شوند . در کدام کشور جهان چنین صحنه های وحشیانه ی تحقیر آمیز ضدد بشری با شهروندانش می شود؟
 




















فرارو - شهرِ ساری، امروز شاهدِ اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی بوددر این طرح که مُجرمان در محله‌های شهری دستگیر و جمع‌آوری می‌شدند، تصاویری از حضور مردان، زنان، کودکان، نیروی انتظامی و مجرمان این محله‌ها در کنار یکدیگر را می‌بینیم.تصاویر زیر عکس‌هایی است که مصطفی کاظمی (خبرگزاری فارس) و مصطفی گرمان (خبرگزاری مهر) ثبت کرده‌اند.

No comments:

Post a Comment