Monday, August 25, 2014

تصاویر درگیری لفظی عربده کشانه بین زاکانی با لاریجانی درمجلس مدعی در رإس همه امور

تصاویر درگیری لفظی عربده کشانه بین زاکانی با لاریجانی درمجلس مدعی در رإس همه امور 3شهریور-93
درکشورهای دمکراتیک جایگاه ونقش پارلمان و وظایف و مسئولیت آن چیست؟مگرخامنه ای مدعی نیست ایران دمکراتیک کشورهای منطقه است؟ مگرمحمدجوادلاری جانی دردفاع ازنقض مستمرحقوق بشر در ایران ونفی گزارش احمدشهید جایگاه رژیم را بالاتر ازحکومت های دمکراتیک نمی داند؟ ولی تصاویرضمیمه شده چه می گوید که در مجلس مدعی در رأس همه امور وعصاره ی ملت رژیم نامشزوع ولایت فقیه چه خبراست؟وچگونه نزاع عربده کشانه ی لفظی با اتهام گفتاری بین رئیس این مجلس علی لاری جانی و زارکانی عضو جبهه متحد مصباح یزدی رد و بدل شده است؟ وقتی رئیس مجلس متهم به اعمال دیکتاتوری می شود .متقابلاً علی لاری جانی منتقد را مورد خطاب قرارمی دهد و می گوید اگر استبداد بداست . استبداد اقلیت که خیلی بدتر است .چه انتظارز  از این مجلس است؟ لذا باتوجه با این صحنه های تصویری و گفتاری دیگر نیاز نیست تا اشاره شود در سایرنهادهای حکومتی شرایط چگونه است و شیوه ی رفتارشان یا مردم به ویژه با منتقدان وناراضیان چگونه می باشد؟ بهرصورت از سوی دیگر روزنامه جمهوری اسلامی دراین رابطه گزارش داده شد اگر علی لاری جانی موقع استیضاح وزیر علوم رضا فرجی دانا کوتاه نمی آمد افراطیون مجلس در رأس همه امور یک گام جلوترنمی آمد و رئیس مجلس را متهم به اعمال دیکتاتوری نمی کرد؟
ازطرف دیگر مگر وزارت بدنام اطلاعات و دستگاه فاسدقضاییه و شورای نگهبان آلت دست رهبرولی فقیه ووزارت کشور وسازمان اطلاعات وامنیت پاسداران اجازه می دهند حتی یک مورد مهره ی غیرسرسپرده به ولی فقیه و رژیم نامشروع ولایت فقیه ازصافی عبور نماید وتأیید صلاحیت شود تابتواند درنمایش انتخاباتی حضور داشته باشد که نقش کلیدی اش تقلب آرا می باشد؟ طوریکه حتی یکی از نامزدان سرشناس مدعی اصلاح طلب هم تأییدصلاحیت نمی شود. بنابراین این مجلس دست نشانده وسرسپرده ی ر هبرولی فقیه نه نمی تواند ملی و مدافع مطالبات مردم و  نه منافع ملی کشور باشد.
حال با توجه به عملکرد نزدیک 36 سال رژیم ولایت فقیه نامشروع ونهادهایش به ویژه مجلس که تبدیل به میدان رزم ودوئل رقبای درگیرجنگ قدرت وثروت شده است. مگر امکان دارد که بتوان خوش باور بود که این رژیم ومجلس می تواند پیگیر وجوابگوی مطالبات مردم ومدافع منافع ملی کشور باشد؟ به خصوص اینکه در رأس جنگ قدرت وثروت با شدت ادامه دارد و مذاکرات توافق هسته ای هم مزیدبرعلت یا قوز بالاقوز شده است .چون صدای ا عتراضی مخالفان توافق هسته ای هرروزبلندترمی شود. یک نمونه همین تصاویرضمیمه شده در مجلس مدعی در رأس همه امور است.
درنهایت اینکه بادیدن این تصاویر و عربده کشی ها در بازار مکاره ومتهم کردن ریاست بارار مکاره  به اعمال دیکتاتوری از سوی یک پاسدار پیرو مصباح یزدی و همقطارانش مگر دیگر جای سئوال می ماند که  چرااز این دکه بانام بازارمکاره یادمی شود؟
دولینک مرتبط با این موضوع
یک گام عقب نشینی علی لاری جانی دوگام پیش افراطیون . 3 شهریور -93
 

 
فراروانتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در شورای نظارت بر مطبوعات در جلسه علنی صبح امروز مجلس با حاشیه‌هایی همراه شد.به گزارش خبرگزاری ها، در جلسه علنی امروز مجلس پس از رای گیری از نمایندگان در جهت رد نظر کمیسیون فرهنگی برای انتخاب ناظران در شورای نظارت در صداوسیما و شورای نظارت بر مطبوعات میان زاکانی و رئیس مجلس درگیری لفظی به وجود آمد.در این جلسه پس از اینکه نمایندگان به رد نظر کمیسیون فرهنگی رای دادند و قرار بر این شد که کسانی که قصد کاندیدا شدن دارند مجددا ثبت نام کنند و در صحن مجلس رای‌گیری انجام شود که تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مثل پژمان‌فر، حسینیان، کوچک زاده، طاهری، آقاتهرانی، کوثری و زاکانی اعتراض خود را اعلام کردند.در این شرایط، ‌بین نمایندگان درگیری لفظی شد و زاکانی خطاب به لاریجانی گفت که رییس مجلس اعمال دیکتاتوری می‌کند.پس از این صحبت‌ها لاریجانی خطاب به نمایندگان معترض گفت که اگر استبداد بد است استبداد اقلیت بدتر استرییس مجلس ادامه داد: دیکتاتور کسانی هستند که به رای مجلس اعتراض داشته باشند. این رای که ما گرفتیم دیکتاتوری نیست. رییس مجلس باید نظر بدهد. دیکتاتوری کسی است که به رای مجلس اعتنا نداشته باشد و من چون ابهام داشتم از مجلس رای مشورتی گرفتم.در حین سخنان لاریجانی درگیری‌هایی بین زاکانی و نعمتی اتفاق افتاد که قاضی پور نماینده ارومیه سعی کرد زاکانی را آرام کند. همچنین فضای مجلس که به شدت شلوغ شده بود با درگیری لفظی بین نمایندگان ادامه پیدا کرد و فضای متشنج مجلس دقایقی طول کشید. عکس های مصطفی قطبی عکاس ایرنا و حمید راحل عکاس خانه ملت از مجلس را در زیر می بینید.

1 comment:

  1. بزنید ! بزنید همدیگه رو جر بدید که منافعتون خدایی نکرده در خطر نیوفته

    ReplyDelete