Sunday, August 24, 2014

تصاویر اعدام جاسوسان اسرائیل در ملاء عام درغزه باالگوبرداری از دارزدن های ملأ عام در ایران

تصاویر اعدام جاسوسان اسرائیل درملاء عام درغزه باالگوبرداری از دارزدن های ملأ عام دررژیم ولایت فقیه.2شهریور-93
سئوال است رابطه ی حماس با رژیم ولایت فقیه چگونه بوده است؟ برای چه دردوران احمدی نژاد اسماعیل هنینه رهبرحماس به تهران فراخوانده شدتادرنمازجمعه ی تهران حضور یابدو بعنوان سخنران قبل ازخطبه ی نمازجمعه ی تهران به محمودعباس واسراییل هشداردهدوتهدیدنماید که نه اسراییل را به رسمیت می شناسدونه آتش بس با اسراییل را تمدیدمی کند و نه قبول داردونه به آن ملزم وپای بنداست؟البته این موضع گیری تهدید آمیزدیکته شده ازسوی خامنه ای به اسماعیل هنینه نه درراستای مخالفت باروندمذاکره ی صلح اسراییل به فلسطین به رهبری محمود عباس بود و اخلال گری یاکارشکنی شدکه بستر سازجنگ 22 روزه ی حماس وجهاد اسلامی فلسطین با اسراییل شدتا بطور موقت رژیم نامشروع ولایت فقیه بطور موقت ومقطعی از بحران هسته ای عبور کند. همچنین سئوال است شباهت صحنه های ضمیمه شده ی دارزدن متهمان به جاسوسی برای اسراییل درغزه و رژیم نامشروع ولایت فقیه چیست که متهمان به اتهام جاسوسان هسته ای اسراییل در ملأعام دار زده شدند؟ همچنین مدام مشابه چنین صحنه های دار زدن در ملأ عام درشهرهای ایران اجرا می شودکه تازگی هم یک مورد دار زدن در ملأ عام در شهرسازی اجراشده است .چون هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه است . بنابراین اکنون دستآورد سیاست بیش از 35 ساله ی صدور تروریسم وبحران وتروربه برون مرز به خصوص در منطقه ازسوی رژیم نامشروع ولایت فقیه حال ازسوی حماس درغزه اجرا شده است . چون گزارش شده است مقاومت اسلامی فلسطین 7 جاسوس دیگر رژیم صهیونیستی را اعدام کرد تا تعداد جاسوسانی که از صبح امروز جمعه در غزه اعدام شده‌اند به 18 تن برسد. .
  در ادامه گزارش افزوده شده این نخستین اعدام علنی در منطقه غزه از دهه 90 میلادی تاکنون است؛ این اعدام علنی به هنگام خروج نمازگزاران از مسجد العمری در میدان فلسطین یکی از شلوغ ترین میادین شهر غزه انجام شد.مقامات امنیتی در حماس گفتند که 11 نفر دیگر هم علاوه بر این افراد به اتهام جاسوسی برای اسرائیل، در یکی از مراکز پلیس در نزدیکی شهر غزه، تیرباران شدند.در یکی از تابلوهای نصب شده در محل اعدام علنی افراد متهم به جاسوسی نوشته شده بود: "این افراد اطلاعاتی از تونل ها، تسلیحات، خانه مقامات حماس و مراکز موشک ها در منطقه غزه را به اسرائیل داده بودند. اسرائیل این مراکز را بمباران کرد و توانست بسیاری از نیروهای حماس را به شهادت برساند. برهمین اساس حکم اعدام انقلابی این افراد صادر و اجرا می شود."این در حالی است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از به شهادت رسیدن 3 تن از فرماندهان خود در حملات هوایی اسرائیل به منزل آنان در تل السلطان خبر داد.این 3 فرمانده برجسته حماس محمد ابوشماله، محمد برهوم و رائد العطار نام داشتند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شرق رفح به شهادت رسیدند.العطار در عملیات ربودن گلعاد شالیت در سال 2006 مشارکت داشت و اسرائیل پیش از این در جریان حمله به غزه تلاش کرده بود که العطار را به شهادت برساند.
بهرحال  دیگر جای ابهامی باقی نمی ماند که سرنخ  الگوی اینگونه اعدام ها در ملإ عام درغزه همانگونه که اشاره شد مشخص است کجاست یا از سوی کدام کشورحامی حماس درمنطقه  تجویزوترغیب وتشویق شده است؟
 
 
فرارومقاومت اسلامی فلسطین 7 جاسوس دیگر رژیم صهیونیستی را اعدام کرد تا تعداد جاسوسانی که از صبح امروز جمعه در غزه اعدام شده‌اند به 18 تن برسد.این نخستین اعدام علنی در منطقه غزه از دهه 90 میلادی تاکنون است؛ این اعدام علنی به هنگام خروج نمازگزاران از مسجد العمری در میدان فلسطین یکی از شلوغ ترین میادین شهر غزه انجام شد.مقامات امنیتی در حماس گفتند که 11 نفر دیگر هم علاوه بر این افراد به اتهام جاسوسی برای اسرائیل، در یکی از مراکز پلیس در نزدیکی شهر غزه، تیرباران شدند.در یکی از تابلوهای نصب شده در محل اعدام علنی افراد متهم به جاسوسی نوشته شده بود: "این افراد اطلاعاتی از تونل ها، تسلیحات، خانه مقامات حماس و مراکز موشک ها در منطقه غزه را به اسرائیل داده بودند. اسرائیل این مراکز را بمباران کرد و توانست بسیاری از نیروهای حماس را به شهادت برساند. برهمین اساس حکم اعدام انقلابی این افراد صادر و اجرا می شود."این در حالی است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از به شهادت رسیدن 3 تن از فرماندهان خود در حملات هوایی اسرائیل به منزل آنان در تل السلطان خبر داد.این 3 فرمانده برجسته حماس محمد ابوشماله، محمد برهوم و رائد العطار نام داشتند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شرق رفح به شهادت رسیدند.العطار در عملیات ربودن گلعاد شالیت در سال 2006 مشارکت داشت و اسرائیل پیش از این در جریان حمله به غزه تلاش کرده بود که العطار را به شهادت برساند.

1 comment:

  1. اسلامیست های تروریست مثل گرگ هار گرسنه درنده به خاطر پول و قدرت همدیگه رو تیکه پاره میکنن

    ReplyDelete