Tuesday, August 5, 2014

حس چشایی تان عالیست. ولی متأسفاانه حس بینایی تان خوب نیست

حس چشایی تان عالیست.  ولی متأسفانه  حس بینایی تان خوب نیست . 15مرداد-93
زمان گذشته دکترجهانشاه صالح رئیس بخش پزشکی دانشگاه تهران بود جوکی از وی نقل می شد که روزی برای دانشجویانی که گرد وی حلقه زده  و سراندرپاگوش  و نظاره بودند تابی آموزند که وی پیرامون جسد مرده ای چگونه  تشریح می کند وتوضیح می دهد؟ این استاد پزشکی از سرگرفته تا سایر  اندام  های جسد اشاره می کند تا به مقعدمرده می رسد .آنگاه  انگشت وسطی دست راست خود را پشت مرده می کند سپس آن را بردهان خود فرو می برد .پس از آن از دانشجویان می خواهد تا  تجربه ی عملی خود را تکرار یا انجام دهند . پس ازاینکه دانشجویان انجام می دهند .نوبت پاسخگویی ارزیابی دکتر جهانشاه صالح ازاقدام دانشجویان رشته ی پزشکی می رسد که خطاب به دانشجویان می گوید حس چشایی همگی تان عالیست ولی متأسفانه حس بینایی تان  خوب نیست . چون من انگشت وسطی ام را پشت مرده فرو کردم و انگشت دیگرم را توی دهانم گذاشتم .. درصورتیکه شما همان انگشتی را پشت مرده فرو کردید توی دهان تان گذاشتید.
اکنون داستان شبکه ی مجازی بالاترین است که همچون رهبرولی فقیه تأکید بررعایت قانون می کند ولی خودش قانون شکنی می کند. این شبکه هم از چنین الگویی پیروی می کند.چون  مقررات ترسیم شده اش را رعایت نمی کند . برای اینکه گاهی مواقع چراغ سبز نشان می دهد تابرخی لینک های من داغ شوند .گاهی با قیچی تیز به جان لینک هایم می افتد  و از دم لینک های داغ شده را درو می کند .نمونه 4 لینک گذشته ام می باشد که پس از داغ شدن به صفحه ی داغ نرفتند . در صورتیکه لینک هایی که داغ می شوند مورد استقبال خوب کاربران وبازدیدکنندگان این شبکه واقع می شوند . گویا این استقبال به جای امتیاز مثبت منفی برای لینک های من می باشد . برای اینکه محتوای لینک ها انتقادی و علیه ی رژیم ولایت نامشروع ولایت فقیه اند . البته اگر  لینک ها علیه ی خامنه ای و باندش باشد شانس سانسورشدن شان کمتر است . ولی اگر انتقادشامل رقیب یعنی روحانی و رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب وکل رژیم شود ضریب سانسور یا به صفحه داغ نرفتن لینک ها زیاد است.چون شاخک های حسی بینایی ممیزگران و سانسورچیان این شبکه مجازی در این مورد خیلی خوب کار می کند ولی حس درک آینده نگری کسب اعتباار برای این شبکه ی مجازی نه.
چون به نظر من شیوه ی تبعیض آمیز ممیزگران این شبکه ی مجازی که اخلال گری عمدی در امر اطلاع رسانی می کنند بیانگر برشاخه نشستن وبن بریدن است . زیرا که اقدام شان آسیب جدی به اعتبار این شبکه می زند. همچنین موجب انفعال وریزش کاربران این شبکه می گردد.  بهرحال این 4 لینک قبلی سانسور شده ی من است  که بدون دلیل به صفحه داغ نرفتند:
                                                             
 تصاویر نگاه نکن واست گرون تموم میشه...
همچنین اینهم لینک انتقادی دیگریست که شامل لیست لینک های داغ فیلترشده اند که به صفحه داغ نرفتند . درصورتیکه تصور می شد پس از این لینک انتقادی سانسورچیان قیچی سانسورشان را کنار بگذارند .ولی متأسفانه پس از عدم سانسور چندلینک،  دوباره قیچی سانسورشان تیزترشد.

                                                                                 سر این خط را بگیر وبیا.....
درنهایت اینکه از کاربران گرامی تقاضا می شود که محتوای لینک های مراچک کنندتا بدانندچیست و برای چه موجب تحریک حس سانسورچیان این شبکه می شود .در صورتیکه در مقررات این شبکه آشکارا اشاره به وجود تبعیض و سانسور و خودی وغیر خودی وعدم ورود وفعالیت کاربران مخالف رژیم ولایت فقیه در این شبکه ی مجازی نشده است؟





No comments:

Post a Comment