Friday, August 15, 2014

تصاویر ترفند جدید تبلیغاتی چادر یاباحجاب کردن زنان


ترفندی دیگر برای تبلیغات حجاب بکارگرفته شده چون شعار روسری یا توسری وچادر سیاه حجاب برتر 35 ساله بدلیل مقاومت بانوان میهن با شکست کامل مواجه شده است .طوریکه اجرای طرح های مبارزه با بی حجابی چنددهه ی گذشته  نتیجه ی واروونه داشته است. بنابراین اکنون چادرهای سفید و رنگین گلدار جای چادر سیاه حجاب برتر برای تبلیغ حجاب گرفته است.
حجاب علاوه بر ارزش فرهنگی و دینی خود می تواند بیانگر تفاوت ها باشد. تفاوت کسانی که بر حفظ کرامت خویش تاکید دارند با آنهایی که آسان تر از کنار این موضوع می گذرند. با این حال تجربه پوشش کامل اسلامی یا همان چادر نشان می دهد که نه محدودیتی در کار است. نه حصار و نه زیر و روشدنی در ظاهر. یک تجربه که شاید برای همه ما با حضور در بقاع متبرکه رخ دهد.تصاویر زیر عکس‌هایی است که مرضیه حیدرزاه در خبرگزاری مهر ثبت کرده است.

2 comments:

  1. شاشیدم تو اون حجابتون

    ReplyDelete
  2. از تفکرات محدود و عقب مونده شمآ از این بیشتر انتظاری نیست... بدبختای عقب مونده بس ک در طول زندگی بی بارتون محدود شدید همه چیز در پائین تمه و در ارتباط با اون میبینر. تفکر یک مشت بیمار جنسی ک در راسانه‌های اینترنتی هم انعکاس پیدا میکنه....بدبختا سرتون رو از توی لاکتون بیرون بیارید وتا ببینید دنیا ب کجا رسیده و شما ابلهان کجا هستید. مبخندن در همه دنیا ب این افکار شما

    ReplyDelete